Monday, March 25, 2019

گاندی و نلسون ماندلا هم در قانون سلطه عقیمند


توی این هیرو و ویر دروغهای معنویِ #روحانی، حالا عده‌ای فیلشان یاد هندوستان و هوای محمود احمدی نژاد را کرده است! انگار قانونا از دست بندگان انتحاری قرار است کاری بربیاید!
در بهترین حالت، اگر این پرچم توسط نوچه‎ها و کاسبان بیعت بلند نشده باشد، چنین مطالباتی نتیجه‌ی جهل به مناسبات قدرت در قانون اساسی و حماقت است!
عقب مانده‌گی ذهنی آزادیخواهان پفکی؟ یا عقب ماندگی تاریخی؟
گاندی و نلسون ماندلا هم از گور به نجات احمقها ظاهر شوند، قانونا باید به یکی سواری بدهند و با تغییر نوبه ای پالون، معجزه ای درکار نخواهد بود!
فهم این موضوع در هاله‌ی نور توهمات هالوهای بت پرست، سختتر از شکستن بت کیش شخصیت فرعون زمان است!
بدون تغییر قانون ملت زوری برای نظارت ملی ندارد! و از گزمه ها و تیرخلاص زنها برای نجات قربانی کاری بر نمی آید!
بدبختی از این نیست که ذیل سایه آلزایمر عقب ماندگان، تا انقلاب بعدی دجال، برای تنوع خرگرم کنی، هی پالون را عوض کنند، تا ویژه خواری خرسواران دیمی و زورگیران بت پرست تا آخرین قطره ی خون رعایا، #تکرار شود! گیریم پشت کوه دماند و یا زیر پل سیدخندان.
بدبختی از امید و شاد شدن احمقهایی است که بین گزمه های یک ارباب زورگیر، دست به دست میشوند و خیال میکنند چون رعیتند، قانونا تنها نجاتشان به دست یک ارباب و ماله کشان و تدارکاتچیان و آبدارچیان و تیرخلاص زنهای دیروز دلقکان امروز است.
بفرموده: بنا بر حکم حکومتی قانونی به دلگرمی بیعت کنندگان در انتصخابات، حرکت از نو!
در غعیاب نظارت ملی و تنهاخوری لمپنهای هیئتی ژن برتر، کی به کیه؟
تا بینوایان همینطور الکی به شعار مفت دل بسته اند و قدرت فهم مناسبات قدرت در قانون اساسی را ندارند...وطن قربانی جهل صاحبان حقی است که به جهل العارفین معتادند و میمیرند اگر صراختا از قانون اساسی توبه کنند و حتی قدرت انتخاب نوع مرگ خویش را بین گیوتین یا طناب دار ندارند!
حقیقت تلخ است و امید الکی زالوها و کرمها به مرده خواری بهتر از ناامیدی از گوری است که داخلش مرده نیست!


Image may contain: 48 people, people smiling, crowd

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...