Thursday, September 17, 2015

سوءِ تفاهم

سوءِ تفاهم
=======
خرافه‌هایِ تــــو
باورهایِ من است
چـُـونـان عشقِ ناکــامِ تــو 
در نَفَس‌هایِ من
که جــــانِ من است.
خرافه‌هایِ مــن، باورهایِ توست
همچو ناکجاآبادِ من،
که سرزمینِ سبزِ توست.
...
میوه‌ای که تـــــو در آمازون چشیده‌ای
مثلِ فرمـــولِ شیمی‌است
در وَهمِ ذائقه‌یِ من در لـــــــوت.
...
از خدا مگو!
بیا از هـــوا بگوئیـــم
از نـــــــــور
از آب...
و نه حتی از خاکی سِتَروَن
و نه حتی از خاکی زاینده،
و نه حتی از گلی کاغذی
میــــــانِ تُنگِ خیــــال.
----------------------------
خیام ابراهیمی
12 مهر 1393
نقاشی آبرنگ از: خیام ابراهیمی
21 بهمن 1371

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...