Thursday, April 4, 2019

شعار سال 98/سال تفرقه و وحدت چکشی


شعار سال 98: سال تفرقه و وحدت چکشی، میانِ گل‌هایِ بهاری.
خانه در دست دزد است و اپوزیسیون پریشیده میان دامچاله‌های ارباب تفرقه، در حال دریدن یکدیگر بر سر رنگ مبلمان. بزودی هویدا می‌شود که منابع این تریبون‌های 40 ساله، با هزار واسطه از محل همین اختلاس‌ها تامین می‌شود.
سال سیاه و سپید، بر عاشقانِ دریدن یکدیگر ، رنگی باد!
پیشاپیش عید سعید نوروزی را در ماه مبارک فروردین 98 به سرداران سپاه قادسیه به شرح ذیل تبریک می‌گویم:
1- معمار کبیر تفخیذ با طفل 6 ماهه‌
2- 6 رئیس دولتِ جنگولک‌بازان سرکاری
3- گازانبران ملتزم به قادر مطلقه در قوای 3گانه‌ی غیرپاسخگو به تمام مردم (با خرج کردن ملت غیرخودی در جیب امت خودی)
7- نُه سعید از سعیدانِ بوستانِ گل‌پامچالِ #آل_آقا: از امامی (قتال) گرفته تا حجاریان (بقال) و عسگر(حمال) و حنایی (آنرمال) و جلیلی (رمّال) و حداد(دلال) و مرتضوی (دولتِ جِنّ و آل) و قاسمی (یارِ عباسیِ دکترینال) و طوسی (مصاحبِ آیاتِ زلال) و... البته سعیدهای گمنام دیگر در بساطِ بسیطِ دجّال.
8- آقای ماهیگیری از آب گل آلودِ دشمن‌ساز و دشمن‌دوست و سیاهی لشکر آس و پاس، از محلِ #اختلاسامانتِ خونِ مردم یکپارچه به ضرب چکشِ تجاوزِ ایمان به عنف.
9- بازیگران جاهل و عاقلِ اندر اپوزیسیون داخل و خارجه در نقشِ دشمن‌شاد‌کنِ "تفرقه بینداز، حکومت کن!" به حکم حکومتیِ بانوی همیشه پرتقالی... و توپ جمع کن‌های رسانه‌ای و رجزخوانانِ تریبون‌های برانداز با جیب خالی و پز عالی.
10- #کمیته_تفرقه_بین_مؤمن_کافر
11- #بنیاد_فتنه_در_قانون_اساسی
12- اتاق کنترل و هدایتِ آتشبیارانِ اپوزیسیون برای آتش‌به‌اختیاران ذوب در سناریوی #گام_دوم یا#سناریوی_بنفش_2 (براساس استراتژی: "تفرقه بینداز تا حکومت کنیم!")
اپوزیسیونی که نفهمد باید بر اساس ادبیات وحدتبخش "ایجابی-جذبی" گردِ حقِ مسلم و طبیعیِ "آب و خاک مشترک" متحد شود (نه بر اساس ادبیات "سلبی-حذفی" گردِ حقوق ثانویه‌ی ایدئولوژیک) به دردِ لای جرز می‌خورد و خواه ناخواه، در زمین سلطان صاحبکران بازی می‌کند...
شعار هفته: هر جناح و هر طیف از مخالفینِ دیکتاتوری و اپوزیسیون سرکاری، لطفا به یک رنگِ دولتِ بهاری ملبس شود.
خیام ابراهیمی
21 اسفند 1397
پ.ن: پیوست‌های این نوشته:
1- در بخش کامنت‌ها با 2عنوانِ "اتوریته ی مؤثر و کارساز کدام است؟"، و "چرا اپوزیسیون در ساحت سیاسی ایران بی معناست؟ و چه باید کرد؟ "
2- پستِ پیشین، با عنوان: "دستمریزاد به #اپوزیسیون ، یار تمرینی نظام سلطه".


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...