Wednesday, April 17, 2019

خیانت میر و سید فراموش نخواهد شد


واقعا در حیرتم از بصیرت و درایت پیروان میر و سید... ظاهرا عشق است و مستی... و در مستی از هشیاری نیست.
هنوز به میرشان امید دارند و منطقشان این است که درست که نظام فاسد است اما قانون اساسی قسمتهای خوشگلی دارد که اگر همین قانون اجرا شود خیلی خوب میشود... یعنی قرار است چند هزار سال دیگر این سفسطه را تکرار کنند ترامپ میداند و عموسام و ملکه و پوتین و امانوئل مکرون.
به دوستان برای هزارمین بار عرض کردم:
با درود!
چرا باید ساده دلانه بدون راستی آزمایی به به زلم زیبمو و درب باغ سبز قانون اساسی نگریست؟ و آن چاه نمایی ویژه خوارانه را تکرار نمود؟
گیریم قانون اساسی فعلی، موشک قاره پیمای با آخرین سیستم تکنولوژی و با بهترین اصول دموکراتیک.
اما موضوع این است که سوخت این موشک بموجب بند یک اصل 110 قانون اساسی بصورت دربست در انحصار تکدستِ قدرت مطلقه است. مسیر آن را او تعیین میکند...سیاستهای کلان اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و نظامی را برای صدور انقلاب به دیار قدس در تحریم 40 ساله را او تعیین میکند و اصلاح طلبان و اصولگرایان تنها لکوموتیوران و تداکاتچی و خدمه ی این قطارند. اعتدالیون هم ریل چپ و راست را میزان میکنند تا این قطار در راستای حکم حکومتی یک نفر از مسیر خارج نشوند.
مسافرین این قطار وقتی در صفهای صندوق بیعت با این قانون و قدرت مطلقه اش، وقتی سوار شدند نمیتوانند سفارش دهند که قطار پرواز کند و به توکیو برود. مقصد را رهبر تعیین میکند نه روحانی و خاتمی. این همان پیچ انحراف و فریب مردم در حصری 40 ساله است که تنها توبه از این قانون و درخواست تغییرش برای انتقال قدرت مطلقه به تمام مردم و برای نوشتن سرنوشت 80 میلیون نفر ممکن خواهد شد.
#تکرار این دور باطل جز اتلاف توان ملی در بر ندارد...نتیجه اش بر باد رفتن زیرساختهای بنیادی مدنیت و امنیت مملکت است که 40 سال در خفا برای سیلی زدن به امریکا و تحریک ارتش عراق برای قیام علیه صدام پیش از جنگ و انتقال تمام منابع طبیعی به فلسطین و لبنان و سوریه و عراق صرف شده است و یک کلام از مردم استعلام نشده و از مردم به عنوان گوشت صادراتی برای جنگ مقابل دشمن متوهمانه استفاده شده است.
حالا تاکید بر اینکه این قانون اصول پیشرفته ای دارد تنها یک چاه نمایی بیش نیست که مسئولیت ملتزم به قادر مطلقه تنها برای ویژه خواری بر اساس توهم از آن سوء استفاده میکنند.
فرامش نکنیم که خاتمی خودسرانه از جانب خودش به مردم تحمیل کرد که: مردم ما دموکراسی نمیخواهند! مردم ما مردمسالاری دینی میخواهند. این یعنی مردم باید با یک سالار دینی بیعت کنند تا او مثل طفل صغیر ولی ایشان باشد چون ملت صغیر صلاح خود را نمیدانند و به یک متولی نیازمندند.
خب این حضرات نوضیح نمیدهند که چطور این ملت صغیر تنها به کار بیعت با یک سالار و گزمه های بی اختیار و تداکراتچی و آبدراچی اش می آیند که مکلفند با تقیه صغیران را با عبای شکلاتی و اسباب بازی و دروغهای زنجیره ای سر کرا بگذارند؟
موضوع این است که در شاهراه صدور انقلاب به دیار قدس نه محمود از خود اختیار داشت و نه محمد و نه حسن و نه ابراهیم... و هر یک به تشخیص کارگردان بازیگر یک سکانس از سیاستهای کلان تک نفره بوده اند و رای مردم هم به خوانش خودشان است.
مصداق این عوافریبی اینکه: موسوی که به صندوق 88 اعتراض کرد بدون تغییر قانون و قانونمدار در 92 و 96 با این قانون بیعت کرد...بدون اینکه کسی از او بپرسد مگر همان قانونمدارا با همان اختیار برای مصلحت نظام که از اوجب واجبات است چرا نباید آراء را تعدیل کند... تا اختلاف 40 درصدی بین اصولگرایان و اصلاح طلبان در سال 76 در سال 92 و 96 به 3 درصد برسد تا اگر در دور بعدی هر مصحتی پیش آمد و جای این دو عوض شد آنوقت ملت با حافطه ی تاریخی اش باور کند که لابد رای مردم مؤثر بوده است.
40 سال همینگونه برای مصحلت سلطان با ملت بازی کرده اند و باز اگر قرار باشد عده ای از قسمتهای خوب قانون بگویند دیگر باید عاقبت این مردم ساده دل را معجزه تعیین کند.
غیر شعارهای مفت و بازیهای قادر مطلقه با مردم و گزمه ها کدام اختیار مسئولین نظام اصالت دارد جز اینکه باید مجری و بازیگر خوبی برای سیاستهای کلان باشند...اصولا مردم در مقامی نیستند که به مسئولین سفارش دهند...مردم تنها حق بیعت دارند و بازیهای روبهان سبز و سرخ و بنفش تنها برای فریفتنشان تا پای صندوق بیعت است...ولاغیر. دوست عزیز.
ممنون میشوم اگر اشتباه میکنم مرا آگاه کنید که چه تضمینی هست که اراده ی مردم درست خوانش شود...وقتی تمام مسئولین قانونا ملتزم به حکم حکومتی هستند و گذشته از آن دستی بالای تنها دست قدر قدرت قانونی نیست؟!
ۀطفا از بدی نقش محمود و قیاسش با میر نگوئید. میر و سید و هر بنی بشری اگر اندکی بخواهند اعمال اراده کند اصولا نقشی درخور به او در سکانس ولایی واگذار نمیشود. مسئله کاملا قانونی است. اگر ملتزم نیستی...هررررری.
به همین دلیل است که تنها قانونمدار راستین نظام همان رهبری است که از قدرتش بر اساس بیعت در صف ایستادگان بهره برده است. و چون اگر در صف هم نایستید او کار خود را میکند بنابراین سزاست که به موازات سف سفی بسته شود برای توبه از قانون اساسی. آیا میر و سیر چنین شهامتی دارند که از ویژه خواری توبه کنند؟... فکر نکنم!
منتظر پاسختان هستم.



No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...