Thursday, April 4, 2019

همایش آب بازی قانونی در خون


همایش آب‌بازی قانونی در خون
امید به گورکنی دیگر حتی عمق گور را کم و زیاد نمی‌کند! چون عمق گور وابسته به حکم حکومتی است نه مطالبات مردمی. راز زنده‌به‌گوری زنجیره‌ای، در تداوم قانونِ انحصار سلطه، در غیاب نظارت ملی و عقیم بودن صاحبان حق مشترک در ملک مشاعی به نام وطن است.
آب‌بازی از زانو تا کمر در سیل و زلزله ، بدون تغییر قانون اساسی ادامه دارد!
ایدئولوژیِ زورگیری عقیدتی در حوالی شکم، بصورت قانونی ادامه دارد!
آن هم به همت پااندازان قانون سلطه با تاکتیک هویج و چماق و آچمز در باغ سبز و گفتگوی تمدن‌های بدوی و مدنی، برای تداوم مردمسواری دیمی و هیئتی برای ویژه خواران مؤمن به یک سالار (نه تمام مردم).
قابلیت آب‌بازی از زانو تا کمر، از پشت کوه دماوند تا ویلای 2500 متری در ولنجک تا قصر خاوری در کانادا تا قصر خلجی در امریکا و سوراخ موش لندنی مرده‌خواران بی.بی.سی تا کازینوهای گرجستان و فاحشه‌خانه‌های آلمان و سوئد و جنوب لبنان ادامه دارد. البته بین زالوها و کرم‌های مردمسواری دیمی و هیئتی با عبای شکلاتی و اودکلن شابدولعظیمی مارک ملکه، و لبخند بنفشی که با پنبه سر می‌برد و با شمشیر پاک می‌کند.
برخی از ایرانیان این قابلیت را دارند که چالش تا زانو در سیل را به چالش تا کمر در آب تبدیل کنند!
همایش التزام به حکم حکومتی در راستای مرده خواری بر روی جسد اراده ملی ایرانیان زلزله زده و سیل زده و نمایش بندگی برای استراتژیهای کلان تک نفره (بموجب بند یک اصل 110 قانون اساسی) تنها در انحصار بازیگران و اصلاح‌جلب‌های تدارکاتچی و آبدارچی حصر، هنگام انتصخابات بیعت با قدرت مطلقه برای نوشتن سرنوشت 80 میلیون ایرانی عقیم نیست! هر گلی برای هر سلیقه از رعایای صغیر و جاهل، بوی خود را دارد!
چو نیک بنگری این حرامخوارها همچون جناح و بالهایِ دیگر نظام سلطه (چپ و راست و میانه) جملگی شریک دزد و رفیق قافله‌اند! فقط ادبیات و روش‌های عوافریبی‌شان فرق می‌کند تا ملت همچنان در راه سیاست‌های کلان تک نفره (سرنوشت عمومی) بین تدارکاتچیان و تیرخلاص زنها، در قطار جنگی صدور انقلاب به دیار قدس، مچل باقی بماند!
تفاوت تاکتیک بازی اصولگرایان با اصلاح‌جلبها در این است که ایشان شمشیر را از رو بسته‌اند و دروغ و ریاکاریشان گل‌درشت و نمادین و از باب تکلیف است. جنگشان با غیرخودی هم شفاف است و ملت تکلیف خودش را با ایشان می‌داند.
مشکل اصلی در روش بازی پااندازان اصلاح‌جلب است که آدرس را( که قانون است) به نادرستی، مسئولین نشان می‌دهند! در حالی که فساد بنیادی در قانون اساسی است که ملت واحد را به مؤمن و کافر و خودی و غیرخودی تقسیم کرده و قدرت را در دست اقلیت حصر کرده، تا دست تمام مردم به آن نرسد! همچنین مشکل از عده‌ای ساده دل است که حول شعارهای عوامفریبانه و ناممکن و کشدارشان، دل به ایشان بسته‌اند!
غافل از اینکه تا این قانون اساسی پابرجاست، تا ابد و تا ویرانی کامل ایران، ماجراهای زنجیره‌ای وجود خواهد داشت! چون تمام مسئولین باید م لتزم به حکم حکومتی یک نفر باشند نه تمام مردم. پس باید آدرس را درست نشان داد!
اصلاح جلب‌ها بدون توبه از قانون اساسی، جز ریاکارانی زیر خیمه‌ی مشترک زورگیران عقیدتی نیستند و مردم مردم کردنشان دروغی بیش نیست! چون آنها در فکر امت خویشند!
و کسی که به این حرامخواری سیستماتیک دل بسته باشد، روزی نه چندان دور قربانی خواهد شد!... این رسم مافیاست!
پرچمداران صادق باید از قانون شکاف بین ملت واحد هر چه زودتر توبه کنند و به جای تدارک انتصخابات بعدی که خوانشش در دست گرگ رمه هاست، آدرس را درست نشان دهند! هیچ پندار و گفتار و رفتاری در ساختار قانون اساسی قابل اطمینان نیست.
در چنین حال و هوایی سیل و زلزله‌ی اصلی در باور و نگاه امیدوارن به قانون اساسی است. چون اگر این گزمه تا زانو و کمر در آب سرنوشت تک نفره نرود، همواره یک گزمه‌ی دیگر در میدان است و حاضر است زیرآبی رود.
خیام ابراهیمی
8 فروردین 1398
رونوشت:
#آخرین_هشدار !
#خاتمی_موسوی_خائن ! از قانون سلطه توبه کن!
#اصلاح جلبان_ویژه_خوار
#اپوزیسیون_وابسته ، یار تمرینی نظام سلطه
#پوزیسیون_مستقل !


Image may contain: 1 person, text


خواب دیده ناخدا، که دشمن حمله کرده از راه ابرهای باردار
تانک آورده به جنگ کفار که زیرآبی نروند در سیل با سوار
با بسیجِ سطل و لگن‌به‌دستان به جنگ سیل ویرانگر رفته‌اند
با تانک و توپ و گلوله به جنگ دشمن با هزار گزمه و سردار


تعیین نرخ وسط دعوی
الف) فرمانده گارد جاویدان، همینطوری بدون نقشه و برنامه و پروتکل معین از سوی ستاد بحران برای نمایش میدانی ایثار سردارانِ جان ایران برکف میگوید: من اینجا میمانم تا آن جاده خراب شود و آب این منطقه تخلیه به آنسو... آبدارچی به او میگویدشاید آب آنسوی جاده بالاتر از اینسو باشد! تازه پس از این حکم حکومتی فرمانده گارد جاویدان کمی فکر می‌کند... تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل.
#چالش_آب_بازی #تا_زانو_در_سیل 
توسط گارد جاویدان سپاه پاسداران
1)
چرا سردار جعفری #تا_زانو_در_سیل دستش را دو بار به آب می‌زند؟
2)
چرا بادیگارد به وزیر #تا_زانو_در_سیل می‌خندند؟
3)
چرا کانال رودست دوم (با پرسچم شیر و خورشید و تاج پادشاهی) ذیل ویدئوی سردار نوشته: عکس سردار پرچم شیر وخورشید با تاج را منتشر کرده است؟
به تصاویر پیوست این نوشته نگاه کنید چگونه فرمانده کل سپاه پاسداران سردار جعفری در میدان عمل خود را به سیل زده است!
امید دانا(؟) سرباز انتحاریِ پادشاهیخواه صادراتی میگوید:
"
آیا کسانی که در این لحظات در خانه های گرم و نرم خودشان نشسته اند و کافی خود را ریخته اند و پای لپ تاب علیه این قهرمانان واقعی ایران تایپ میکنند، میتوانند این تصاویر را ببینند و با وجدانی راحت شب بخوابند؟ همچنین در آخر کلیپ مشاهده میکنید چگونه نیاکان ما در زمان هخامنشیان که به صورت نظامی کشور را اداره میکردند، تخت جمشید را ساخته اند که سیل شیراز هیچ آسیبی با آن نتوانست بزند و سیل از طریق کانالهای زیرزمینی از محوطه پارسه خارج شد! آری در یک کلام بایستی مانند نیاکانمان در دوران ساسانیان و هخامنشیان کشور را به دست نظامیان بسپاریم، زیرا این نظامیان بوده و هستند که دلسوز واقعی مردم و کشور می باشند!"
-----
انتساب عنوان #گارد_جاویدان با حک کردن پرچم شیر و خورشید و تاج ذیل ویدئوی فرمانده ی سپاه جعفری از ابداعات سرباز نفوذی اسلام در اپوزیسیون خارجی #امید_دانا ست.

https://www.youtube.com/watch?v=Fhv6U0HCPc0

ب) آب بازی وزیر و خنده‌های هیئتی بادیگاردها و گزمه‌ها
#چالش_تا_زانو_در_سیل
Image may contain: 3 people, people smiling, people standing
Image may contain: 1 person

ج) خنده‌ بادیگارد فرمانده گارد جاویدان هنگام آب بازی
#چالش_تا_زانو_در_سیل
Image may contain: one or more people and text

















Image may contain: one or more people and text








چالش فتوشاپ #تا_قلب_سنگی_در_سیل
Image may contain: 1 person, beard

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...