Thursday, April 4, 2019

شادی مجازی


شادی مجازی پس از "تحریم سلبی و حذفی" در مخفی‌گاه
به جای "تحریم ایجابی و جذبی" در میدان و آوردگاه
والاحضرتا!... امام زمانی در داخل یافت نشد که گروه‌های پراکنده را که 40 سال است یکی یکی از هم پاشیده می‌شوند را متمرکز کند و از ایشان میدانی میلیونی بسازد! لطفا آسوده بخوابید... زیرا که ما تا ویرانی ایران بیداریم! و نیازی به خوشه چین نداریم!
1) برای رفع کسالتِ پرچمداران و دلالان و پیمانکارانِ مبارزی که به سواحل آنتالیا و شمال به سورچرانی، بار خویش بستند و یا در کنج خانه با خشم انقلابی نشستند تا با قهر و کینی مجازی و منفعلانه و ویرانگر، تحریم کنند و به میدان نیامدند تا تحریم خود را بصورت واقعی فریاد کنند و خواستِ اکثریتی خویش را بر اقلیت در مقابل چشمِ تاریخ اثبات کنند و برای خویش مقبولیت و اعتباری واقعی بخرند تا مشروعیت اقلیت را در مقابل چشم تاریخ از سکه بیندازند! البته که توقع شاه‌نشینان از ملت بدون تشکیلات، بدون هیچ فراخوانی، شبیه امید به نخود سیاه است! این یعنی گم کردن مردم و هدیه دادن یک "بلیط یک طرفه" به سمت #ایرانستان
One Way Ticket
از مردم پراکنده و غیرتشکیلاتی توقعی نیست! اما از مدعیان و صاحبان تریبون و پرچمداران، البته توقع است که یک سوزن به خود بزنند و یک جوالدوز به مردم! مردمی پراکنده و خفت شده و چشم انتظار چگونه باید در عزمی عمومی یکدیگر را پیدا کنند که شمایان نمی‌توانید این عزم را تمرکز بخشید و از تکه‌ تکه‌های ایشان متوقعید؟! این توقعِ سر به تاق کوبی آیا مسخره نیست؟ مگر به اندازه‌ی کافی مردم در طول این چهل سال در گروه‌های چند نفره و جداجدا لت و پار نشدند؟ آن چه به این گروهها انسجام می‌دهد کجاست؟ امام زمان است؟
.
2) کرگدن پوستش کلفت است! شاخش را بالا گرفته و با چشم بسته به سمت دیوار می‌دود و همان بلیط یکطرفه‌ی 40‌ساله را به مخالفین خود نیز فروخته است!
دمِ تمام سیاستمداران عافیت‌نشین گرم که با شعار #براندازی با جیب خالی و پز عالی در بیرونِ گود، خیمه‌شب‌بازی و موج سواری نظام را در دی 1396 در 110 شهر باور و شعارِ برساخته‌ی رضا شاه روحت شادِ سربازان گمنام را حقنه می‌کنند و بصورتِ زنجیره‌ای در هوای پشت سنگر امن، فرمانِ #میدان_میلیونی صادر می‌کنند که: لنگش کن! و عملا با فحش و شعار مفت و با تحریکِ مجازیِ مردم بینوا در بن‌بستِ کوچه پس کوچه‌هایِ بدون مجوز سرکوبِ مطالبات روبنایی، و مصادره‌ی آن به حسابِ خودسرانه‌ی مطالبات بنیادی، از وزن‌کشی واقعی در هراسند و در راه کرگدن گام برمی‌دارند، تا به هزار بهانه‌ی غیرقانونی از روی مخاطبینشان رد شود... شاید ایشان در خواب خوش خویش، به سعی مأجورِ ترامپ، خوشه‌چینِ ویرانیِ ایران شوند، این فرقه‌ی مصلحت‌اندیشِ همیشه عاقل!... زهی خیال باطل! به قول دیکتاتور: شتر در خواب بیند پنبه دانه... گهی لپ‌لپ، گهی هم دانه دانه.
و صد البته دمِ لسان‌الغیب حافظِ شیرازی هم گرم!
یحتمل حافظ هم از راه دور، این بیت را برای #ترامپ سروده است:
آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند ... آیا بوَد که گوشه‌ی چشمی به ما کنند؟

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...