Thursday, April 4, 2019

نارنجکی میان نارنج وحدت مردمی



خنثی شدن یکی یکی نارنجکها، درونِ نارنج وحدت ملی
دستهای پنهان پادشاهیخواهانی که چندین سال در سامانه پادشاهیخواهی نفوذ کرده بودند، با رفتارهای تنش آفرین و بر خلاف منویات شاهزاده رضا پهلوی، یکی یکی رو میشود!
کامران عزیز!
متاسفم که با حذف پستهایی که برای روشنگری در مورد " موانعِ وحدت ملی" و بر خلاف منویات شاهزاده رضا پهلوی اقدام میکنند، اشاره داشتند، در واقع دارید به توصیه‌های کسانی توجه میکنید که بر محمل #سفر_عشق سوار شدند تا با افزودن بر رویکردها و #سناریوهای "تنش آفرین" و با بازی با اعتماد و آبرو و حیثیت مخاطبین و رهروان سفر عشق، قدمهای شما را به گمراهی ببرند!
این رویکرد اخیر ادمین شما، کنار آن رویکردها... کم کم دارد معنادار بودن هدایت پنهان رسالت سفر عشق و وحدت ملی مورد نظر شاهزاده رضا پهلوی را اثبات میکند!
محو شدن تاریکی با هجوم نور بر تاریکی ممکن است نه با حذف روشنگری و نور بر تاریکی!
خسته شدن شما از سخنان شاهزاده در گفتگو با آقای شهرام همایون، و تمایل به دیالوگ با دوستی دیگر... را کنار حکم حکومتی آقای بابک خسروی و توفان توئیتری امشب آقای میرقادری و نیز فعالیت #شبکه_ایرانیاران برای طرح #طبرزدی که شاهزاده را نماینده پادشاهیخواهان در کنار جمهوریخواهان حقنه می‌کند، همه و همه بیانگر ضرورت دوقطبی کردن جامعه دارد نه وحدت ملی بر اساس منویات شاهزاده رضا پهلوی به عنوان یک شخصیتِ کاریزماتیک و وحدتبخش و فراجناحی!
امیدوارم هر چه زودتر دلایل لاپوشانیِ چالشی را که برای زدودن عناصر تنش‌آفرین در سفر شما و مبارزات وحدتبخش شاهزاده رضا پهلوی که از طرح شعار جاویدشاه ابا دارد، مطرح شد، را بیان کنید!
شتر سواری دولا دولا نمیشود!
مخاطب آقای خسروی که به خود اجازه میدهد شاهزاده را بخاطر سخنانش، یک گروگان بداند و با جسارت بگوید #حکم_میکنم چه کسانی هستند؟ کدام تیم هستند؟
چه کسی به خود این حق را داده که به مخاطبین خود، حکم کند؟!
لطفا برای محافظت از قدمهای خود در این سفر وحدتبخش، صریحا پاسخ دهید!
تناقض در پندار و گفتار و رفتار مدعیانی که زیر علم شاهزاده رضا پهلوی خود را پنهان کرده‌اند برای چیست؟
چرا سعی دارید دوباره با ایشان همراه شوید؟
چرا برخی در پشت صحنه؛ اصرار دارند از طریق شما به قاسم و کمال و بابک‌ها میدان دهند و به تیم ایشان که دارای حکم حکومتی هستند، اعتبار بخشند؟


Image may contain: text
Image may contain: text

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...