Thursday, April 4, 2019

پاسخ به طبرزدی در باب شاه و شاهزاده


نمی‌خواهم بگویم شما شانی برای مردم قائل نیستید!
اما آگاهانه و یا ناخودآگاه رفتارتان بر خلاف منافع ملی است! چون فرقی بین سرمایه و هزینه و دارایی نمیگذارید!
100 سال مبارزه و زندان و شکنجه هم برای رستگاری آنکه دارای کیش شخصیت است کافی نیست!
خمینی مصداق چنین شخصیتی بود!
#کیش_شخصیت و خود گنده بینی بزرگترین مانع بر سر اتحاد ملی بر اساس کاریزمای واقعی است. شما خیال میکنید در مجلس شورای ملی نشسته اید! در حالی که ما در دوران پیشاآزادی به سر میبریم. آنها که به شما میدان داده اند میدانند که چگونه نارنجکی را درون نارنج استقلال و آزادی کار گذاشته و ملتی را زمین بزنند!
راه این نیست که با خیانت به اصل پذیرفته شده برای محفوظ ماندن اطلاعات یک جلسه‌ی خصوصی بخواهید با افشاء بخشی از گفتگو را با "ادبیات سلبی-حذفی" به پیروزی برسید.
این دو قطبی را با حذف کیش شخصیت خود و در کنار سایر اپوزیسیون، به نفع تمام ملت و با ادبیات ایجابی-جذبی میسر کنید.
تاریخ از شما به عنوان یک مانع بلندپرواز و دیکتاتور کوچک یاد خواهد کرد!
هر چند تاریخ مسیر خود را طی خواهد کرد!
واقعیت این است که سرمایه ی وجودی آقای رضا پهلوی از جنس و در اندازه‌های سایرین نیست!
ایشان یک پتانسیل و هدیه ی تاریخی است که افکارش به او ارزشی دو چندان داده است و دیگران نباید از دیوار ایشان بالا روند و ایشان را زمین بزنند! این ذخیره که در اقصی نقاط ایران و در دور افتاده ترین روستاها برد دارد باید تا نتیجه محفوظ بماند. ضمن احترام به شما و آقای حسن شریعتمداری و آقای نوری علاء و سایر مبارزین، این دوستان را ممکن است آپارتمان بغلی نشناسند و یا از لحاظ ایدئولوژیک و سوابق دارای مخالفینی باشند که آماده ی آتشبیاری برای آتش به اختیاران شوند! به همین دلیل آنکه میتواند این حربه را خنثی کند تنها یک شخصیت کاریزماتیک است، و صد البته در فردای آزادی نتیجه جز انتخاب مردم نیست. شاهزاده رضا پهلوی به عنوان یک شخصیت سکولاردموکرات بارها اعلام کرده که قصد پادشاهی ندارد. ایشان به عنوان حافظ اتحاد تا استقرار اراده ملی باید شانش حفظ شود. شما نباید با خطاهای خود این پتانسیل را از درون منفجر کنید! تفاوت شان سیاسی به معنای تفاوت شان انسانی نیست. بلکه به معنای میزان سرمایه است. کل سرمایه نباید هزینه شود. اگر در وزن کشی شان سیاسی عدالت رعایت نشود آن سیستم ناتوان خواهد شد! وزن سیاسی-اجتماعی و ارزش کاریزماتیک آقای رضا پهلوی با هیچیک از شمایان یکسان نیست! چه دلخواه شما باشد چه نباشد! بخش عمده‌ی وجود ایشان باید به دارایی در خدمت سود تبدیل شود. اما رفتار شما آن را به نفع کیش شخصیت سایرین هزینه و سوخت میکند! متاسفانه رفتار شما در ساختار ساحت سیاسی وطن، اقتصادی نیست و ارزش افزوده تولید نمی‌کند! بلکه به احتمال قوی و منطقا، موجب پریشانی وحدت ملی میشود. کار شما مثل این است که بخواهید گوشت اسب رهوار خود را کباب کنید چون حرام نیست و مثل سایر گوشتهای حلال میتوان خورد!
https://www.facebook.com/payamedaneshjoo/posts/1205940979581866?__tn__=C-R0.g

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...