Thursday, April 4, 2019

آتشبیاران جنگ هار مجدون



آتشبیاران جنگ هارمجدون
در پشت صحنه، جنگ بین مسیحیت و یهودیت و اسلام توسط رهبران راستگرای لیبرال_مسیحی بازیگردانی می‌شود. باید مسلمانان در چاله‌میدان اسرائیل، یهودیت را نابود کنند تا در سکانس نهایی خود با دو تا پیف پاف شیمیایی، قربانی شوند!
چگونه باید این جنگ تحمیلی و ویرانگر به مردم محروم جهان را در میدانی نابرابر، به صلحی مردمی تبدیل کرد؟
آتشبیاران جنگ هارمجدون در جنگ صلیبی امپریالیسم چه کسانی هستند؟ جز احمق‌هایی که با جیب خالی و پز عالی در کارِ استقرار ناجی خود، اما به‌نفع ناجیِ دشمنِ مذهبی خود، مجاهده می‌کنند! نظام سلطه بر عالم به یک پاپ سوم پیش از رنسانس نیازمند است! و بازیگر این نقش با بازیگردانی انگلیس-روسیه-فرانسه، بصورت ناخواسته بر #خامنه‌ای تحمیل شده‌است!
نظام سلطه بر عالم با تاکتیک شل‌کن سفت‌کن، و استراتژی تقویت اربابان بومی، هنوز در پی تقویت باور دینی و ایدئولوژیک در جهان و در خاورمیانه‌اند و مدام باد سلاطین و گروههای بنیادگرا و دینی را علیه یکدیگر پر و خالی می‌کنند، تا برای سپاه دشمن خود حشرات و زامبی‌های فرمانبری بسازند که در دامچاله‌های زنجیره‌ای با دو تا پیف پاف از کره خاک پاکسازی شوند!
تشدید تضادهای درونی ملتها با بازآفرینی جنگهای صلیبی بواسطه‌ی سربازان گمنام و نفوذی در پشت صحنه‌ی موج‌سواری با حماقتِ مردم عقیم و و ملتها بین 3 دین یهودیت و مسیحیت و اسلام ادامه دارد.
1- شوالیه‌های معبد پاپ نواندیش، برای انتقام از صلاح‌الدین‌ ایوبی و نیز یهودیتی که مسیح را به صلیب کشیده بر تشدید اختلافات بنیادی بین یهودیت و اسلام می‌افزایند. از سویی مسلمانان بنیادگرا را علیه یهودیت باد می‌کنند! و ضمنا پاپ برای جلب اذهان عمومی در عالم، با نرمش در باب به رسمیت شناختن همجنسگرایی از خود چهره‌ای انسانی و مدرن نشان می‌دهد! این یعنی تبدیل تهدید به فرصت و افزایش پتانسیل و اتوریته میان مردم جهان.
2- ترامپ پس از انتقال سفارت خود به اورشلیم، در #گام_دوم بر خلاف قرارادهای بین‌المللی مالکیت بلندیهای جولان را در خاک سوریه که به تصرف اسرائیل درآمده بود، برای اسرائیل، به‌رسمیت می‌شناسد! تا بر تضاد و تنش بین مسلمانان و یهودیت بیفزاید!
3- احتمالا قدرتی پس پرده، با تحریک یک مسیحی که روی اسلحه‌اش نام قهرمانان جنگ‌های صلیبی و ترورهای مذهبی علیه مسلمانان نوشته شده، در 2 مسجد در نیوزلند، 49 نفر از مسلمانان را به رگبار می‌بندد! تا بر تنش میان مسیحیت و مسلمانان بیفزاید!
4- حاکمیتِ فرقه‌ای ایران، به‌عنوان قطبِ جنگ‌افروزِ مسلمانان بنیادی آخرزمانی شیعه، در بستر قانون بحرانساز و تنش آفرین و دوقطبی مؤمن و کافر، با تمرکز بر سرمایه گذاری در اطراف اسرائیل که منجر به ویرانی زیرساخت‌های بنیادی مردم شده، بر بحران نان و آب و امنیت مردم ایران در راستای برده‌سازی در نظام ایدئولوژیک می‌افزاید تا در بن بست تنازع بقاء در وقت مقتضی بر سپاه مسلمانان بیفزاید! لذا در نظام بحرانساز، بودجه‌ی مهدویت را از سازمان مدیریت بحران، بیشتر تعیین می‌کند.
5- سربازان گمنام امام زمان و آلتهای‌ گروگان و صادراتی و تصرفیشان، از #زم گرفته تا #امید_دانا و گروههای ایرانشهری دو سه نفره با تاکید بر پادشاهیخواهی و #ایران_بزرگ از هند تا مدیترانه، سپاه پاسداران را گاردجاویدان پادشاه می‌خوانند. یکی رضا پهلوی را باد می‌کند و یکی سردار سلیمانی را تا تحت هر سناریویی برگ برنده در دستشان باشد. هر چند اولویت با ترکاندن رضاپهلوی به نفع اهداف مهدوی است.
6- بادکردن مادی و معنوی #اپوزیسیون_سکولار_دموکرات دروغین، که از وحدت همه با همه پرهیز دارند و آلتی بیش در زمین بازی نظام سلطه نیستند! چون دشمن اصلی نظام سلطه وحدت تمام مردم بر اساس حق بنیادی مادی(آب و خاک) است ونه اندیشه و ایدئولوژی ضد دین و یا دینی و یا کمونیستی و یا لیبرالی.
7- دشمن اصلی اربابان جهان، اولویت حق آب و خاک طبیعی و اولیه و مشترک بر هر حق ثانویه از قبیل ایدئولوژی و تکنولوژی و قومیت و نژاد است!
بنابراین هر کس که در دوران پیشاآزادی به حق بنیادی مادی اولویت بدهد در زمین سلاطین جهان بازی میکند. و این یعنی: شریک دزد و رفیق قافله‌ای که به مرده خواری از خون محرومان تن و جان آلوده است.
8- مردم ایران برای قربانی نشدن در این دامچاله استعماری، به وحدت گرد حق بنیادی آب و خاک مشترک با زبانی مشترک و حقوقی مبتنی بر ادبیات صلح و ایجابی-جذبی به‌جای زبان تنش‌آفرین سلبی-حذفی از هر زمان دیگر بیشتر نیازمندند!
.
نتیجه: مشکل از دینِ مشترک و فرازمانی-مکانی در وجدان زنده، نزد مردم جهان نیست! مشکل در مذهب بت پرستان قدرت در دستِ قادران مطلقه بر زمین است! تنها با شناخت مسئله میتوان با حل آن، یک تهدید ویرانگر را به فرصت تبدیل کرد! اگر آتشبیاران نادان بگذارند و غیرمستقیم، نقش آتش‌تهیه را برای آتش به اختیاران بازی نکنند!
خیام ابراهیمی
9 فروردین 1397
لینک ویدئوی هماهنگی زم با اتاق فکر، پس از این‌که برای درهم ریختن سپاه دشمن، آلت باید سوخته شود!
https://www.facebook.com/houshang.france/posts/1509956112467681

Image may contain: one or more people and text

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...