Thursday, April 4, 2019

عسل خوردن ظریف


عسل خوردنِ #ظریف بین دوست و دشمن
#اپورتونیزیسیون 
در زنگ‌تفریح به خوانشِ پیشگویی‌های سالها پیش در بخش پیام‌ها دعوتند!
ظریف به‌عنوان یک تکنسین بی‌اختیار ارباب و یک سرباز انتحاری نظام ولایی و در راستای سیاستهای کلان سیاسی و قانونی ناشی از اختیار رهبری (بموجب بند 1 اصل 110 قانون اساسی)، و تاکتیک بنیادی و تنش‌آفرین و بحران‌زای مکر و خدعه و دشمنی با هرغیرخودی در راه معمار تفخیذ با طفل شیرخواره، و برخلاف القاء اصلاح‌طلبان ویژه‌خوار، عسل‌های تقلبی و دروغین زیادی خورده است و التزام خود را به استراتژی بنیادی نظام دو قطبی که ایران را زیر ضربات وحدت چکشی پاره پاره کرده، بارها اثبات کرده است:
1-
ظریف: در ایران کسی به خاطر عقیده‌اش در زندان نیست!
این بیان را در سفسطه‌ی اصولگرایان هم شاهده بوده‌ایم. "ما زندانی سیاسی نداریم!" او راست می‌گوید چون بنای #قانون_اساسی بر بیعت و تبعیت از سرنوشتی تک‌نفره است، نه تعیینِ سیاستهای کلان اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و نظامی توسط خردجمعی تمام ایرانیان! کسی که ناآگاه است، یا تواناییِ درکی درست از قانون اساسی ندارد، و یا خود را به خواب زده، چون ویژه‌خوار است و راضی از شراکت با دزد و خفت‌کردنِ قافله! او تنها به ادبیات نمایشی و کاربردی ظریف در راه سرنوشتی اربابی دل بسته که ملی نیست و خواه ناخواه تنها دل در گرو زورگیری عقیدتی قادر مطلقه دارد! باقی حرفها نمایشی پوشالی و آزینی است بت‌پرستانه! و شکستن بت علائق بی‌بنیاد برای علاقمندان به ظریف مثل شکستنِ بتِ پرستان بدوی سخت است! چون هر چه بگویی برای ذهن کور و کر بی‌اثر است. او نمی‌خواهد و یا نمی‌تواند باور کند که ظریف آلتی بیش نیست! چون به کش آمدن میان پندا و گفتار و رفتار کاذب و صنعتی او عادت دارد! او نمیتواند باور کند که ارزش ظریف با احمدی نژاد یکی است و تنها استعداد و تخصص و نقش‌هایشان در راه سیاستهای کلان ضدملی در سناریوی کارگردان فرق می‌کند! جان میکند اما از بازیگر کارگردان دل نمی‌کند! عمق فاجعه در میان اصلاح‌طلبانِ هیجان‌زده‌ای که خود را دارای منطقی واقع‌بینانه می‌بینند اما قدرت اثبات منطق خود را ندارند همین بت‌پرستی و خرافه‌پرستی علیه اراده شهروندی است!
.
2-
ظریف: ما به مقاومت مردم #عراق ، #سوریه ، #لبنان و #فلسطین افتخار می‌کنیم. این یعنی همان سیاستِ صدور انقلاب خودی به جهان و دیار قدس روی دو ریلِ ثابت چپ و راست که ریل‌گذاری آن با یک‌نفر است نه دیگری. ظریف اگر نه ریل چپ باشد نه ریل راست اما برای اتصال و تعادل بین دو ریل ثابت، اهرمی واسطه است و از خود اختیاری ندارد، جز دلالی و نقش‌آفرینی برای سناریوی بنفش!
باز هم ذهن یک اصلاح طلبِ سنتی اینجا دچار لاپوشانی است! انگار تعادلش وابسته به این دروغ‌های پنهانی است! او نمی‌تواند باور کند که ظریف فرقی با سعیدامامی ندارد!
.
3-
ظریف قبل از استعفاء، در مصاحبه با روزنامه جمهوری اسلامی: "مشکل این جاست که دوستان به ما اعتماد ندارند." خب که چه؟ این چه تلاش مذبوحانه‌ی 40 ساله است که آن‌که عاشق بند لیف تنبان صاحبان بیت المال است لابد باید دوست تو باشد؟
موضوع این است که سرمایه گذاری تو برای دوست کردن کاسبان، از جیب ملت قانونا عقیم حرامخواری است! و تو عاشق ویژه‌خواری و حرامخواری شرعی در تیم ظریفی هستی که تخصصش به کار ارباب می‌آید نه رعیت! گیریم نان سفره‌ی تو در شراکت در خون ملتی باشد! این هم روی دیگری از علائق کاسبکارانه‌ی دیگر اصلاح‌طلبان به ظریفی است که مهندسی مبادی آداب در راه خدمت به ارباب است نه مردم. باقی فرمایشات عوامفریبانه‌ی او باد هوا و مفت است! اما حالا بیا و این را به اصلاح‌طلبان بکو که او استاد دلالی برای ارباب به زبان پنبه‌ای لبخند برای سربریدن مردم است! همین سینه چاکان اصلاح‌طلبی ناممکن و احمقانه، خونت را حلال می‌کنند و آنچنان به تو کین می‌ورزند که جنتی به یک حق طلب و شهروند مدنی کین نمی‌ورزد! به همین دلیل فریب بازیهای کلامی و ادعای آزادیخواهی ایشان را نباید خورد. ایشان عادت دارند که بر اساس حرفهای مفت دل خوش کنند! چون روزگاری بدون تعقلی منطقی و تنها بر اساس شعار دل در عبای شکلاتی یک تدارکاتچی بسته بودند! و باز شکستن این بت سخت است!
.
ظریف عسل از "لب شکری سلطان مکارم شکر" خورده که این حرف‌ها را زده! او در دوقطبی ماهوی ساختار نظام بین مؤمن و کافر و دوست و دشمن به حکم حکومت سلطان سللاطین، کاملا نقشِ آتشبیار برای آتش‌به‌اختیاران سلطه را بازی کرده است! تا همواره در عملیات #مرصاد علیه دشمنان نظام ولایی در داخل و خارج، و در #سناریوی_بنفش نقشِ هویج را بازی کند تا در دامچاله‌های عوامفریبانه علیه#دشمن ، هر صیدی را برای ضربه‌ی چماق صیاد و نظام ولایی آماده کند! براستی او#پرفسور_حقوق_غیربشری است که در ساختار نظام ولایی جز تبعیت و بیعت با قدرت مطلقه ارزشی ندارد و بی‌معناست!
حضرت:
"
آدمهایی که خسته و افسرده‌اند همراه و رفیق پیدا نمی‌کنند! برخی فکر میکنند نشاط یعنی رقاصی؛ معنای نشاط این نیست!"...احسنت!
معنای نشاط این است:
نمردیم و در طول این 40 سال یکبار هم لبخند بر لب‌های حضرت دیدیم. همیشه از دست اهالی فتنه خشمگین و عصبی و در حال دشمن‌شناسی و دشمن‌یابی و دشمن‌سازی قانونی و دشمن شکاری در بحرانی بین قم تا رم... احمقانه توهم توطئه داشتیم و فکر می‌کردیم حضرت یک دوست هم ندارد... اما غافل از اینکه حضرت لااقل یکی دو دوست ناب و راستین در چنته داشته و ما بی‌خبر بودیم....دوستی همیشه خندان و دارای بشارت.
ببین این‌بار این #بشار چه بشارتی آورده که گل از روی حضرت باز کرده و شکفته!
یعنی وقتی لب ایشان از دست ملت قانونا عقیمی که صورت را با سیلی سرخ نگاه دارد، همیشه خشمگین بوده، یک بلندبالای سرخ جامه بوده که عزیزتر از هر ایرانی است! بشار و ابوی همان شراب کهنه ی 40 ساله است که قادر است بر روی سیستم عصب_عضله‌ی آدم جوری تاثیر بگذارد و آدم را بشاش و پرنشاط کند که در تاریخ مسبوق نیست.
دوست آنست که ببوید...نه آنکه عطار بگوید!
و: در شهر اگر کس است...یک عکس بس است (پیوست)
نتیجه: جای آن دارد که آنان که در راستای #سناریوی_بنفش بر اساس #حکمت_بنفش (ملاحظه در بخش پیامها) با ساده‌انگاری جوگیر شده و از ظریف یک #امیر_کبیر جعلی ساخته‌اند به خود بیایند و در زمینِ آنکه خود را دشمن ملت میداند بازی نکنند و آتشبیاری رایگان برای آتش به اختیاران قانونی نشوند و از عواطفِ سطحی و کور دست بردارند و آب به آسیاب کارگردان این نمایش امنیتی روی استیج امواج پریشان #مردم_غیرتشکیلاتی بازی نکنند!
ظریف در ریل‌گذاری برای قدرت مطلقه‌ی قانونی، یک آچارفرانسه و آلتِ حرفه‌ای گمراه کننده است، نه بیشتر. با چاه نمایی، بیهوده به او اصالت ندهید! که شریک دزد و رفیق قافله خواهید شد!
متاسفانه ایران در اپوزیسیون و بخش عمده‌ای از بدنه‌ی سیاهی لشکر پوزیسیون ( در مدیران میانی به پایین و سمپاتهای چپ و راست میانه)، فاقد #هوش_سیاسی است و بازیچه‌ای بیش نیست! آلت نباشیم! و اگر مایلیم به خود دروغ نگوئیم و براستی به استقرار اراده ملی شائقیم، بنابراین در پی نقشه راهی برای احقاق مطالبات بنیادی(نه روبنایی و در حد نخود و لوبیا) از طریق مسالمت آمیز باشیم... که در نوشته‌های پیشین، سالهاست که توسط راقم این صفحه، به آن اشاره شده است!
گام دوم پس از اتحاد بنیادی #ستاد_مشترک_اپوزیسیون: درخواست #تجدید_رفراندوم_آری_یا_نه_58(با نظارت ملی)، برای تثبیت بیعت یا عدم بیعت با قانون سلطه، و خریدن اعتبار و اراده و اختیار و امید واقعی و مؤثر توسط نسل زنده‌ی امروزی!
وگرنه باید شاهد عقوبت لیبی و عراق و سوریه و حتی افغانستان باشیم... تا #ایرانستان
خیام ابراهیمی
7
اسفند 1397
پ.ن:
آیا خالقِ ققنوس به ادبیات #ایجابی_جذبی به‌جایِ ادبیات #سلبی_حذفی مسلح خواهد شد؟ (در باب تشریح این دو استایلِ ادبی پیشتر اشاره شده است)
#ققنوس
#ققنوس_برای_ایران 
یا #ایرانستان ؟!


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...