Thursday, April 4, 2019

شعار جاوید شاه، بهانه‌ای برای سرکوب و تنش


توفان توئیتری "جاوید شاه" علیه شاهزاده رضا پهلوی!
شاهزاده رضا پهلوی:
انتخاب شکل نظام سیاسی ایران با مردم ایران است و دامن زدن به بحث بر سر جمهوری یا پادشاهی نیز بازی در زمین جمهوری اسلامی است!
جاوید شاه به معنای تعیین نوع حکومت است در حالی که شاهزاده رضا پهلوی خود را یک فرد ملی میداند!
آنها که شعار "جاوید شاه" را دامن میزنند، خودآگاه و یا ناخودآگاه، کمر بسته اند تا علیه خواست و رهنمود صریح شاهزاده رضا پهلوی قیام کنند!
ایشان نارنجکی درون نارنج سمبول مبارزات ملی شاهزاده رضا پهلوی هستند!
http://damavand.news/?p=17684
تشدید نقش ملِی "شاهزاده رضا پهلوی" که بر غیرایئولوژیک کردن مبارزات ملی تاکید دارد با شعار "جاوید شاه" به معنای نارنجکی در نارنج وحدت ملی است! نه به دلیل اینکه شما نباید بگوئید "جاوید شاه"...بلکه به دلیل اینکه شما زمان و مکان نادرستی را برای این شعار انتخاب کرده اید!
ما در دوران پیشاآزادی به سر میبریم نه در شورای ملی در زمان پساآزادی!
وحدت مفید است اگر مبارزین در دوران پیشاآزادی ایدئولوژیک برخورد نکنند!
متاسفانه شما هم در مسیر "طبرزدی" گام بر می‌دارید که نقش کاریزماتیک و ملی شاهزاده رضا پهلوی را به عنوان نماینده پادشاهیخواهی مطرح میکند در حالی که خود شاهزاده رضاپهلوی تاکید دارد که نقشش فراجناحی و ملی است!
برای تشخیص حرکتهای ملی با حرکتهای تنش آفرین مهم مزدورخوانی مورد نظر نظام سلطه نیست! بلکه شناخت روشهاست!
متاسفانه روش شما در راستای خواست و روش و منش شاهزاده رضا پهلوی نیست!
وحدت در دوران پیشاآزادی تنها با تکیه بر "حق برابر در آب و خاک مشترک" ممکن است! جاوید شاه میتواند شعاری پس از استقرار آزادی مطرح باشد! حرف شما در زمان و مکان نادرست و بر خلاف دیدگاه شاهزاده رضا پهلوی است!
اینک، مدتی است که دستهای پنهان پادشاهیخواهانی که چندین سال در سامانه پادشاهیخواهی نفوذ کرده بودند، با رفتارهای تنش آفرین و بر خلاف منویات شاهزاده رضا پهلوی، یکی یکی رو میشود!

https://www.facebook.com/mobarez2010/videos/2060636210640684/?notif_id=1550844152351798&notif_t=live_video

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...