Thursday, April 4, 2019

آلت نشو


آلَت نشو، ایرانی!
شریکِ دزدِ هار و رفیقِ مرده‌خوار و قاتل ملتِ بیمار نشو، ایرانی!
#سعید_جلیلی: مردم برای #قسط قیام کنند! (دامچاله)
سکانس سوم #سناریوی_بنفش : #کودتای نمایشی برای تثبیت قانون ضد مردمی است.
سگ زرد برادر شغال است! مشکل ملت از همایش بیعت اکثریت با #قانون_اساسی_سلطه در صف#نمایش_انتخابات_جعلی است! مشکل از نقش‌‌های زنجیره‌ای بازیگرانِ یک کارگردان نیست! مشکل از#سندروم_استکهلم و #سندروم_مرغابی رعایای معتاد به معجزتِ عصایِ موریانه‌زده‌ی سلیمانی است.
من با جیب خالی و پزعالی میان چپ و راست، نه خودفروشی و نه قیام نمی‌کنم، تا مرغ عروسی و عزا و آتش‌بیاری برای آتش‌به‌اختیاریِ فرمانده سربازانِ انتحاری همچو #جلیلی و #خاتمی و #روحانی نشوم! مگر به #فراخوانی برای نشستن و برنخاستن مسالمت‌آمیز از گردِ اقلیتِ حرامخوار... و تا میلیونی و اکثریت نشوم و تا مشروعیت اقلیت را علنا از سکه نیندازم و اعتباری غیرقابل کتمان برای خود ثبت نکنم، برنخیزم! برای واگذاری حکومت به 100درصد مردمِ آگاه (با #تجدید_رفراندوم_58 و با نظارت مردم، نه گزمه‌ها) تا سهم خویش از ایران را پیش از ویرانی به تمامِ ایرانیان واگذارند! که تن‌فروشی به عقوبتِ 40 سال دستمالی شدن بین چپ و راست گزمه‌های میان‌مایه، حماقت است!
#نه ! به سیاست‌های کلان قانونی و سرنوشتی تک‌نفره برای 80 میلیون در اقتصاد و سیاست و فرهنگ و امور نظامی(جنگ افروزی) و تداوم #تحریم و ویژه‌خواری از محلِ خون مردم!
#آری ! به حکومت انسانی(از #شوراهای_محلی_بومی تا ملی و میهنی) برای صلح تمام مردم با تمام مردم و با جهان، و برای استقرارِ امنیت تمام مردم در میهن مشترک (فارغ از اصلِ تفرقه و پریشانی و پاره پاره شدن ایرانی واحد بین مؤمن و کافر و خودی و غیرخودی)
ویژه‌خواران چپ و راست، جملگی حرامخوار و ضد اراده و حکومتِ انسانی‌اَند و قانونا به مردم ملتزم نیستند! بلکه به سرنوشت‌سازی و حکم حکومتی یک نفر آلتند!
با این مردم غیرتشکیلاتی، شریکِ هیچ قیامی از سویِ هیچ پرچمداری بویژه سرداران انتحاری چون #جلیلی که مؤمن به قانونِ دزدی از اعتمادِ مردم است و "قاتلِ اراده‌ ملی" نمی‌شوم!
با تاکتیک #تبدیل_تهدید_به_فرصت، و تصاحبِ همایش کاذب تظاهرات ویژه‌خوارانی چون جلیلی، با حضور مسالمت‌آمیز در حواشی میادین امن(دارای مجوز قانونی) از نمازجمعه تا هر همایش امن اقلیت، که قابلیتِ حضور فراگیر حولِ اقلیت مشروع دارد، آلتِ کودتا در #گام_دوم دامچاله‌ی تغییرات روبنایی(موسوم به تحولات ساحتاری) نمی‌شوم!
#نه، به چاه‌نمایی "قیام به قسط" از سوی سرباز انتحاری نظام سلطه
#آری، به استرداد اراده مردمی، با تغییر قانون اساسی به نفع حضور تمام مردم با درخواست#تجدید_رفراندوم_آری_یا_نه_58 با نظارت مردم مستقل از ایدئولوژی، بر اساس اولویتِ حق آب‌وخاک مشترک و طبیعی و اولیه، بر هر حقِ ثانویه از قبیل ایدئولوژی و مالکیت و نژاد و زبان و قومیت ...
تا #وحدت_اپوزیسیون در #ستاد_مشترک_بازپسگیری_وطن با ادبیاتِ ایجابی-جذبی به‌جای ادبیات سلبی-حذفی و تا فراخوانی عمومی: ایران برای تمام ایرانیان.
به‌جای لبیک و بیعت با #فراخوان_قیام_سعید_جلیلی ، همایش همراهی با#فراخوان_نشستن_برنخاستن_میلیونی تا #تجدید_رفراندوم با حضور اکثریت گردِ اقلیت در هر میدان، تا نتیجه.
خیام ابراهیمی
25 اسفند 1397
پیوستِ تکمیلی این نوشته در بخشِ پیام‌ها:
1) نقض‌غرضِ اپوزیسیون
2) تکوین مدنیت
evolution
3) #اتحاد / چرا مجاهدین و #اپوزیسیون_برانداز از #اتحاد ناتوانند؟
4) فلسفه نور و تاریکی
5) اتوریته مؤثر
6) #اپوزیسیون_عقیم

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...