Thursday, April 4, 2019

امید هالوها ناامید باد


امید هالوها ناامید باد!
آفتاب آمد دلیل آفتاب
وقتی هزار بار هشدار داده شد که قانون اساسی به اندازه ی بز هم برای ملت ارزش قائل نیست و همه را امت "کت بسته" میخواهد و خاتمی و موسوی و روحانی و تمام مسئولین قوای 3 گانه در حد آبدارچی قطار صدور انقلاب هم نیستند، باز به رگ غیرت حصرپرستان و اصلاح‌جلبهای ساده لوح برمی‌خورد!
بمیرید از این غرور موروثی و ویرانگر، تا پرچمداران چاه نمایی با #تکرار عوامفریبی و بندگی، باز هم توبه نکنند از قانون زورگیران سرگردنه و امید ببندید به گزمه‌های بی‌اختیار در صفهای تن فروشی... و مقابل صفهای صندوق بندگی صف نبندید برای تغییر قانون استثمار سیستماتیک و نهایتا قهر کنید و در خانه بنشینید!
چون فکر میکنید تن فروشی در صف بیعت، بهتر از خانه نشنینی است...حال آنکه یک صف هم میتوان مقابل صف دریده شدن بست و برای احقاق حق مسلم در آب و خاک مشترک، مطالبات بنیادی خود را داشت و حق مسروقه را علنا مطالبه کرد...
در اظهارات ذیل، سفسطه‌ی این بابای دستار به سر این است که القاء میکند تصمیم سازی با خبرگان (گزمه های ارباب) است. حال آنکه ایشان پیمانکار و مجری تصمیمات تک نفره در ساختار ارباب و برده هایش هستند و اصولا انتخاب هالوها در گل یا پوچ یک شعبده باز بی معناست!


Image may contain: 2 people

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...