Thursday, April 4, 2019

پشت پرده‌ی پشت پرده

منبع اسنادِ دوغ و دوشابِ زنجیره‌ای کجاست؟
پشت پرده‌ی #پشت_پرده و منبع اطلاعاتی داخلیِ اتاق فکر نظام
پرده‌برداری از سونامی افشاء اسناد فساد (ماموریت و تکلیف سربازان ) برای جایگزینی بادکنک‌های جدید با ترکاندن بادکنک‌ها و پاکسازی آلت‌های #گام_اول صدور انقلاب، پیش‌درآمدی برای #گام_دوم سیاستهای کلان تک‌نفره.
پروژه: #تغییر_پوستین_سربازان_انتحاری
جناب آقای #امین_فردین
موضوع: منبع اسناد پشت پرده در دست کدام اتاق فکر است؟
مدتی است که چند مهره در میان مهی از اپوزیسیون (زم، فخرآور، جوانمردی، محمد حسینی، و خود شما، و دو رسانه‌ی وابسته به خبرنگاران جوان و نیز شاهزاده رضاپهلوی) به یکباره از منابع خبری قابل اطمینان داخلی سخن می‌گویند. براستی در چنبره‌ی سیستم اطلاعاتی-امنیتی که پشه را در هوا می‌زند، این منابع معتبر داخلی، در کدام پناهنگاه امن براحتی تاخت و تاز می‌کنند؟
این در حالی است که هر روزه متهمان از منتقدین بی‌دست و پای خود از #سیعد_کریمیان (مدیر ترور شده‌ی #شبکه_جم ) گرفته تا #بابک_زنجانی و #خاوری و #مرجان_آل_آقا و #خلجی و ... سند طلب می‌کنند! و همزمان هجمه‌ای از برملا شدن اسناد سرداران انتحاری و اقتصادی نظام، توسط شخصیتهایی خاص راه افتاده است که جملگی دستشان مثل شما پر است! سندهایی که تا دیروز از آن خبری نبود، اما معلوم نیست که چرا به‌یکباره، سر از دخمه‌ها برون آورده‌اند.
آیا هجمه‌ی بروز چنین اخبار مستمر و مستندی بودار نیست و خبر از یک پروژه هدایت‌شده نمی‌دهند؟
شما که در کشور آلمان، قادرید قدرتمندتر از سازمان فتا، برای پاکسازی فضای مجازی از فاضلابهای اجتماعی و سیاسی، فیهاخالدون هر کس و ناکس را که اراده کنید، روی دایره بریزید، توسط چه قدرتی راستی آزمایی و نظارت می‌شوید تا از این قدرت پنهانی نهفته در گنج قاورن خود، و از چنین اطلاعاتی علیه مردم بینوا و یا سیاسیون راستین، سوء‌استفاده نکنید؟ آیا اقرار به چنین قدرتی جرمی اجتماعی نیست؟
خودتان بهتر می‌دانید که پرداختن به دولت بنفش و سبز و سرخ و سیاه، امری انحرافی است و تمام قدرت در دست یک نفر و یک مقام قانونی است! بنابراین چرا با جهل‌العارفین و چاه‌نمایی ساده‌دلانه، به اشخاص و مسئولین نظام استقلال اراده می‌دهید که مشکل مملکت از مسئولین دولتی و حکومتی از قبیل روحانی است؟ البته که امثال روحانی با التزام به قانون اساسی، عملا به حقوق مسلم مردم خیانتکار است؛ اما مگر قانونا امری بالاتر از امر مولا و حکم حکومتی وجود دارد که مسئولینِ بینوا و جاهل و احیانا خیانتکار نظام را مسئول می‌دانید؟ یعنی مگر قانونا سیاستگذار کلانی، جز ولایت مطلقه فقیه هست؟ اگر این سیاست بخواهد تمام هزینه‌ها برای دیار قدس باشد دیگر در تحریم زنجیره‌ای ناشی از مخارج صدور انقلاب توسط این قطار به دیار قدس مگر اراده‌ی مستقلی هم باقی می‌ماند که سفارش گرفتن از مردم و شعارها و وعده‌های مسئولین دولتها دارای اصالتی راستین و راستی آزمایی باشد؟ آیا فکر نمی‌کنید علت اصلی به ظاهر فسادهای سیستماتیک در جای دیگری است؟ چرا به ام‌الفساد اصلی که #قانون_اساسی است و قدرت را در دست یک نفر متمرکز کرده، و موجب این فضای سوء‌تفاهم برانگیز و دروغین و ریاکارانه و کثیف در اینستاگرام و فضای مجازی و واقعی در سطح جامعه شده نمی‌پردازید؟ لابد سند می‌خواهید! در ادامه این سند را به شما تقدیم خواهم کرد.
1) شما مدام از رو کردن اسنادی سخن می‌گوئید که به‌عنوان حریم خصوصی، می‌تواند براحتی توسط امانتداران خیانت‌پیشه با نیت خیر به‌دست شما برسد، که حق و باطل را خودشان تعریف می‌کنند. این یعنی هر کس که خود را برحق بداند و دیگران را باطل بیانگارد، مجاز است که بر اسناد خصوصی دیگران دسترسی داشته باشد. کافی است خودش از خودش راضی باشد. آیا چنین اقدامی و چنین برداشتی درست است؟ بنابراین چه دلیلی در دست دارید که یک رابینهود عملا مجری منویاتِ ارباب قانونی نیست که قانونش ضد مردمی است؟ بنابراین از دلسوزی برای کدام مردم سخن می‌گوئید؟ همان مردمی که اگر قانونا جزو امت فرمانبر یک نفر نباشند، جزو ملت و مردم نیستند؟
2) اولا که شخصا از تمام فعالیت‌های پاکسازی دامچاله‌های عوامفریبی استقبال می‌کنم، اما به شرط آنکه خود دامچاله‌ای دیگر برای عوافریبی نباشد! یعنی مدعی بنا بر ارتباطاتِ پشت پرده و نیت ادعایی، خودش خودش را حق‌به‌جانب نداند، که خود را مجاز بداند که هر وقت که از هر کس خوشش نیامد به خود اجازه دهد با دسترسی و افشاأ اطلاعات پشت پرده ی شهروندان، خودسرانه وارد اقدام علیه غیرخودی شود.
3) پرسش: آیا پروژه‌ی شما، برای تصفیه و پاکسازی محمل‌ها و دست‌های سابقِ سیستم اطلاعاتی نیست که روزگاری مورد بهره‌برداری قرارگرفته‌اند تا در آن دام‌ها بواسطه‌ی عده‌ای گروگان و یا خودفروش و اراذل و اوباش، ماهی خود را از نیروهای سیاسی مستقل از قدرت بگیرند و امروز تاریخ مصرفشان منقضی شده است؟ و یا قرار است شما در سکانس بعدی خودتان لو بروید و باز ایشان دارای اعتبار گردند؟
براستی این چه شامورتی‌بازی با اذهان عمومی است که شما در گل آلود کردن آب آن نقش یک مصلح اجتماعی را بازی میکنید؟ و اگر مردمی هستید چرا آدرس اصلی را درست نشان نمی‌دهید؟
4) شما "فتا" را مورد نقد قرار می‌دهید که ناتوان است! براستی شما باور می‌کنید که این سازمان ناتوان است؟ و یا خودخواسته میدان را برای اهداف عالیه از قبیل منحرف کردن اذهان عمومی از مطالبات بنیادی و به دام افتادن و شناسایی ملت بازمی‌گذارد؟! لابد برای این ادعا نیز سند می‌خواهید! اما موضوع اثبات این ادعا نیست! پرسش این است که با توجه به نیت پیش‌گفته چرا به "فتا" اتهام نادانی می‌زنید؟ یعنی می‌خواهید بگوئید وابسته نیستید؟ براستی اگر فتا چنین هدف امنیتی داشته باشد که از جهل مردم برای انحراف اذهان عمومی سوء‌استفاده کند تا امنیت را برای اهداف فراملی بالادستی خودش فراهم آورد، آیا به نظر شما این درست است؟ البته قانون اساسی و قانونمدار می‌گوید درست است! چون حفظ نظام از اوجب واجبات است. با چنین اصلی اصولا اصالتِ کدامیک از رفتارهای آلتهای مورد بهره برداری در اپوزیسیون و در داخل نظام (موسوم به اختلاس) قابل تشخیص است؟
5) پرسش ماهوی: به نظر شما، آیا هدف وسیله را توجیه می‌کند؟ یعنی برای هدفی مقدس آیا می‌توان از ابزاری نامقدس مثل افشاء حریم خصوصی افراد استفاده کرد؟ و اگر به قول خودتان نظام مقصر است، آیا قانون میتواند ابزار نامقدس را پاکسازی و مطهر کند؟ و آیا خود شما حاضرید برای اهدافی که مقدس میدانید از ابزار نامقدس بهره ببرید؟ و اگر نظام را مقصر میدانید، آیا حاضرید به علت بنیادی آن در قانون اساسی اشاره کنید و برای رفع بنیادی این ام الفساد اقدام کنید؟
6) نهایتا بسیار خشنودم که شما به قول خودتان مهره‌های سوخته و سابق سیستم امنیتی و اطلاعاتی را که سالها موجب فریب ساده دلان (و ساده لوحان) شده‌اند را پاکسازی می‌کنید! اما موضوع این است که چرا سیستم نمیتواند از روش‌های شفاف و صریح و مستقیم برای سالم‌سازی مناسبات قدرت و اذهان عمومی استفاده ‌کند؟ آیا فکر نمیکنید این خطای سیستماتیک در قانون است که قدرت مطلقه را در چنبره ی ملتزمین ایدئولوژیک به خودش، به مردم مستقل از ایدئولوژی بردگی ایدئولوژیک، غیرپاسخگو کرده است؟
بر این اساس چرا شما باید عده‌ای قربانی و نادان را فدای مطامع امنیتی مورد نظر خود کنید؟ به نظر شما آیا این روش سوء استفاده از جهل مردم و قربانی کردنشان برای مطامع کلان امنیتی، روشی انسانی است؟
7) از آنجائی که تمام سندها به ضرورت خودتان در دست شماست، بنابراین اینکه مخاطبین شما بتوانند از شما بخواهند که از فسادهای بالادستی پرده برداری کنید طبعا ممکن نخواهد بود. چون کسی جز شما به اسناد دسترسی ندارد. بنابراین تاکید بر اینکه هی میگوئید سند رو کنید، به باورم امری انحرافی است. چون تنها آنانکه به دست شما سند می‌رسانند اگر بخواهند به دست شما سند خواهند رساند، نه دیگری.
8) اما نهایتا این که: پوشش حقوقی فعالیت اقتصادی شما البته موجه است. می‌ماند انگیزه و نیت دلسوزانه‌ی شما برای پاکسازی وطن از فساد. بنابراین بر همین اساس آیا فکر نمی‌کنید که باید به ریشه بزنید و این تمرکز قدرت انحصاری است که موجب این همه فساد شده است؟ و ضمنا چرا فکر می‌کنید این اختلاس‌ها فساد نام دارد؟
چرا فکر نمیکنید این پوشش اختلاس بستری است برای پولشویی و فعالیتهای فرامرزی؟ و این من و شما هستیم که باید اینها را فساد بدانیم تا پولها را بر بادرفته بدانیم، تا منابع مالی ماموریت‌های فرامرزی تهیه شود؟ آیا راجع به این روش دور از دسترس ملت مستقل از ایدئولوژی، که عامل اصلی تمام فسادهاست اعتراضی ندارید؟
9) آیا به جای پرداختن به این ظاهرا فسادهای امنیتی و اطلاعاتی(بدون سند) نمی‌خواهید به ام‌الفساد بپردازید؟ شما که دلتان برای سالم‌سازی فضای میهن می‌سوزد چرا به ام‌الفساد نمی‌پردازد؟ سند می‌خواهید؟ لطفا قانون اساسی را مطالعه کنید که وقتی اراده ی یک ملت 80 میلیونی عقیم شود، آنوقت در شکاف قدرت غیرپاسخگو، این فسادها محصولی بنیادی و قانونی است و در واقع ام‌الفساد قانون اساسی است!
شند و آدرس: بند یک اصل 110 که سیاستهای کلان اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و نظامی را به دست یک نفر داده و تمام مسئولین نظام در تمام قوای به ظاهر 3 گانه ( شما بخوان 10 گانه در سایه و نیمسایه و همسایه) بیشتر از یک تدارکاتچی و آبدارچی در قطار صدور منویات یک نفر به دیار قدس و عالم نیستند!
آیا نمی‌خواهید بر اساس این سند به ام الفساد بپردازید؟ امیدوارم به وجدان خود مراجعه کنید و اینقدر برای اثبات استقلال خبرنگاری مستند خویش تلاش نکنید! کافی است برای راستی‌آزمایی آدرس را درست نشان دهید! چرا در تنها کشور مدعی اسلام شیعه شاهد کثیف‌ترین و ریاکارترین و فاسدترین جامعه در جهان هستیم که مردمش بی احساس و زامبی شده‌اند؟ لطفا به خاطر همان نیت خیرتان کمی هم به ام‌الفساد اصلی بپردازید!
شخصا سند را هم برایتان رو کردم. باقی کار با شماست که قادرید به تمام اسناد دسترسی داشته باشید و به ریش دیگران به دلیل عقیم بودن در نداشتن سند بخندید! عزیز من! درست است که هنر نزد ایرانیان است و بس... اما لطفا براستی شفاف باشید حقیقت را در ساندویچ واژه ها گم نکنید! و لااقل توضیح دهید چرا قانون اساسی را که حق نوشتن سرنوشت و سیاستهای کلان را از تمام مردم سلب کرده است و در دست یک نفر محبوس کرده است را ام‌الفساد نمی‌دانید! و چرا نماز مؤمنین را در ملک غصبی بر اساس سوء‌استفاده از جهل مردم برای عقیم کردنشان در نوشتن سرنوشت مشترک عمومی باطل نمی‌دانید؟ شاید اکثریت مردم بخواهند که با خود و با جهان صلح کنند! چه کسی گفته ما باید در خارج از مرزهای خود بجنگیم؟ آیا از تمام مردم استعلام شده است؟ و یا از مردم کسب اختیار شده است؟
10) و کلام آخر راجع به آن تعیین نرختان: کشور و مملکت از آن تمام مردم است نه شهیدان. شهادت پاداش ایشان با خدای مورد ادعاست. در یک نظام غیرمردمی کسی وارث خون ایشان نیست! روی زمین تمام مردم شریک آب و خاک مشترکند. و کسی که این حق را با دزدی از خون شهیدان مال خود کند، با این ادعا مادر تمام فسادها و فاسدان روزی زمین است! چون مردم در بن بست اختیارات یک نفر، نخود و لوبیا می‌دزدند و در ناامیدی برای بالندگی و سازندگی به لجن در می‌افتند و فاحشه و فاسد می‌شوند، اما او تمامی حقوق خدایی را دزدیده است که هر چه حکم کند درست است. پس آدرس را درست نشان دهید! حال آنکه تصمیم باید وابسته به رأی تمام شریکان باشد و درستی و نادرستی‌اش با من و شما نیست. مع الوصف بفرمائید مردم مستقل و قانونا عقیم چگونه میتوانند به سند دست یابند؟ وقتی دسترسی به هر سند حیثیتی در مورد سرنوشت مردم نسبت به سرنوشت خود قانونا قابلیت راستی آزمایی بر اساس نظارت ملی را ندارد!
مگر فعالیت‌های هسته‌ای نظام با مجوز ملت آغاز شد؟ و مگر ملت در روزی که به جمهوری اسلامی آری گفت میدانست که از آن پس با تسلیم اراده به یک قدرت مطلقه، قرار نیست دیگر به هیچ سندی در مورد سرنوشت خویش دست یابد؟
توجه شما را به سخنان آقای #مسعودپور از سخنرانان اصولگرا جلب می‌کنم که مدتی است حول پروژه‌ی نفوذ در ساختار نظام جمهوری اسلامی کار می‌کند و کم کم این طرح ساختاری در #گام_دوم را ترویج میکند که گویا قرار است در مدیران نظام تحولی نمادین رخ دهد! و ظاهرا سوزاندن اپوزیسیون صادراتی توسط شما هم در راستای همین سیاست و استراتژی جدید برای کش‌دادن به سیاستهای کلان و فراملی نظام سلطه در چارچوب قانون اساسی سلطه در پوستین چهره‌های جدید است؟
و بالاخره اینکه آنچه اخیرا آقای میلاد گودرزی و پیام فضلی نژاد از طریق رسانه‌ی "آوانت تی.وی" اسنادی را منتشر کرده که چگونه برخی از مسئولین نظام توانسته اند از طریق یک #سرویس_دهنده و #سرویس_گیرنده از طریق شرکت‌های بزرگ وجوهی را که امروز اختلاس و یا فساد سلاطین نامیده میشود افشاء کنند!
با احترام:
خیام ابراهیمی
15 فروردین 1398
پی نوشت:
1) حوزه‌ی فساد در سیاستهای کلان سیاسی و فرهنگی و اقنصادی
لینک اول: پشت پرده اسناد سیاسی توسط امین فردین
https://www.youtube.com/watch?v=B95N3aPjg9w
2) حوزه‌ی فساد در سیاست‌های کلان اقتصادی
لینک دوم: افشاگری اسناد اقتصادی توسط آوانت تی.وی (میلاد گودرزی)

https://www.youtube.com/watch?v=8JxODkBDSqA

Image may contain: 1 person, text


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...