Wednesday, April 17, 2019

سیاه چاله و #سپاه

1) سیاه چاله
#سیاه_چاله
 مثل عمامه‌ی سیاهی است، که دورش را گیسوی نورانی ترامپ گرفته.
مهم این است که مثل یک سیاه چاله، تار و پود عمامه‌ی سیاهی نشوی که گیسوی نورانی ترامپ دورش را گرفته و غافل نشوی که تمام این بازی در استیج چادر سیاهی صورت می‌گیرد که ناشی از جهل توده‌هاست و کافی است که نور ستاره‌ات در تاریکی افول نکند!
انتشار اولین عکس از یک سیاه‌چاله فضایی
در اتفاقی نادر ستاره‌شناسان اولین عکس از یک سیاه‌چاله فضایی را نمایش دادند. کارشناسان این اتفاق را شروع دوران جدیدی در علم معرفی ‌کرده‌اند. دانشمندان برای تهیه این عکس، ۸ رادیوتلسکوپ بزرگ را به هم مرتبط کرده بودند.
در شش کنفرانس خبری در سراسر جهان، ستاره‌شناسان اولین عکس ازیک سیاه‌چاله فضایی را نمایش دادند. کارشناسان این اتفاق را به منزله شروع عصری تازه در شناخت کیهان دانسته‌اند.
به کانال دویچه وله فارسی در تلگرام بپیوندید
در شش کنفرانس خبری در بروکسل، واشنگتن، تایپه، توکیو و سانتیاگوی شیلی دانشمندان عکسی بی‌نظیر از یک سیاه‌چاله فضایی را منتشر کردند: یک سوراخ سیاه که دور آن را حلقه‌ای از آتش سرخ و نارنجی گرفته است.
ستاره‌شناسان با استفاده از تلسکوپ قادر نبودند چنین تصویری عکاسی کنند. برای اینکه چنین عکسی تهیه شود، به تلسکوپی به بزرگی زمین احتیاج است.
ستاره‌شناسان هشت رادیوتلسکوپ بزرگ در سراسر دنیا را به هم مرتبط کردند تا تلسکوپی عظیم را شبیه‌سازی کنند.
از سال ۲۰۱۷ ستاره‌شناسان در حال گردآوری اطلاعات هستند و اطلاعات خود را در سراسر دنیا با هم به اشتراک می‌گذارند تا سرانجام توانستند تصویری را که آلبرت انشتین ۱۰۰ سال پیش محاسبه ‌کرده بود، به دست بیاورند: جرم عظیمی که هر چیزی در نزدیکی خود را جذب می‌کند و می‌بلعد.
گامی جدید در دانش ستاره‌شناسی
به گفته کارلوس موداس، پژوهشگر کمیسیون اتحادیه اروپا، این عکس گامی به سوی عصری جدید در دانش اخترشناسی‌ است. دیگر دانشمندان نیز این دستاورد را حتی شایسته جایزه نوبل دانسته‌اند.
سیاه‌چاله‌ها مانند سیارات یا ستاره‌ها دارای سطح نیستند و به جای آن گستره‌هایی در فضا هستند. آنها دهان بزرگی دارند و منتظر بلعیدن هر چیزی هستند که به آنها نزدیک می‌شود.
سیاه‌چاله‌ها ستارهها را از مسیر خود منحرف می‌کنند و نور و ستاره و هر آنچه به آنها نزدیک باشد را با جاذبه عظیمی که دارند، به درون خود می‌کشند.
نمایان‌ترین شکل سیاه‌چاله‌ها این است که آنها به یک گرداب سیاه عظیم شبیه هستند.
https://www.dw.com/cda/fa-ir/science/a-48279430


انتشار اولین عکس از یک سیاه‌چاله فضایی | DW | 10.04.2019
DW.COM
انتشار اولین عکس از یک سیاه‌چاله فضایی | DW | 10.04.2019
انتشار اولین عکس از یک سیاه‌چاله فضایی | DW | 10.04.2019


  •  

2) سپاه نظام، پشت #سد_انسانی مخفی است!
ببینیم که مردم چگونه در غیاب مرده خواران، بدن خود را در مقابل سیل، سد کرده اند!
به جای چالش آب بازی تا مج پا و تا زانو در آب، جای صدها لودر و کامیون و پل سیار برای خاکریزی و سد بندها در حوالی شهرها و روستاها خالی است! آیا باید مردم بدن خود را سد بند کنند؟
ظاهرا بناست که مردم درمانده و مستاصل شوند! تا در بی چیزی سیستماتیک ذوب در ولایت یک کره شمالی دوم شوند! آنها از روی جنازه‌ی بازیچه‌های روحانی هم خواهند گذشت. چون روحانی خود بازیگردان و بازیگر و کارگردان و بالاخره خود سناریست سبز و سرخ و بنفش و سیاه و در یک کلام استراتژیست و امنیتی ترین حقوقدان نظام و استاد پیچاندن در اتاق فکر ایشان است.
روحانی: اینجا نیورلئان نیست!
بله اینجا خرمشهر است... کرمانشاه است... سرپل ذهاب است... و حالا گلستان و لرستان است و باز بحران ملی در خوزستان است...
سپاه تنها به پشتوانه ی قانون اساسی، روی جنازه‌های مردم و پشت سد انسانی، برای تصاحب کل زمین، ایران را ویران کرده است.
چون در نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشانه‌ای از نام و نقشه‌ی ایران نمی یابید!
https://www.youtube.com/watch?v=Gi7UDGJfR6c

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...