Wednesday, April 17, 2019

داداشی امیرو تو برادر فروشی نه برادر

داداشی امیرو!
گفتی: با تمام اختلافات، ما با هم برادریم و بیایم آشتی کنیم و دشمنو لوله کنیم.
من میگم: به‌جای اینکه امیرِ تنهایی در سیاه‌چاله بشی و همه رو در روح تاریکِ خودت متلاشی و ذوب کنی، بیا سند خونه رو که با عقیم کردنِ قانونیِ اهالی خونه، دزدانه بنام خودت زدی، به نام همه بزن و مملکت رو به صاحبانش برگردون، اونوقت نه دزدی باقی‌میمونه، نه کتک کاری و نه قهری، و نه چماق و فحش و سیلی و جنگی و نه بالارفتن از دیوار و گروگانگیری و نه تحریمی.
"
برادرم" وقتی راضی شه از روز اول با کلاهبرداری و خدعه‌ی قانونی و زورگیری‌عقیدتی، سند شش دانگ خونه رو به‌نام خودش بزنه و حق مشترک و مال همه رو بخوره و بصورت قهرآمیز تمام خانواده رو از حق مسلم در ملک‌مشاع محروم کنه و خودسرانه اموال همه رو خرج راهزنی و گروگانگیری و گروگانفروشی و دزدی و دریدن و جنگ و جنون و کین و عقده و هوی و هوس خودش بکنه و همه رو درگیر تحریم و فقر و فلاکت و فساد کنه و قطره قطره خون شریکان رو توی رگِ بیتِ خودش تزریق کنه و از حرامزاده‌گی فرزندانش هم نترسه و خودسرانه برای همه سرنوشت بنویسه و از همه مثل یک آلت برای تجاوز به هر غیرخودی استفاده کنه و 40 سال با حیثیت میلیون‌ها شریک، با هر دیوانه‌ای دست رشته بازی کنه و برای بالاکشیدن حقوق عمومی، مادر و پدر و خواهر و برادرش رو به سیخ و صلابه بکشه و مثله مثله کنه و از حق طبیعی و زندگی انسانی محروم کنه و همه رو قربانی مالیخولیا و توهمِ خودش بکنه و اسمشون رو بذاره شهید تا با غصب خون اونا زورگیری رو حق خودش بدونه، اون دیگه برادر نیست و از هر آرسن‌لوپنی جنایتکارتره و باید در اولین فرصت با سایر اهل خونه متحد بشیم و به‌عنوان یک دیوانه‌ی زنجیری هر چه زودتر در یک تیمارستان بستریش کنیم.
پس بیا تا دیر نشده سندِ این خونه رو به نام همه بزن، تا هم از شر دشمن مشترک خلاص بشیم و هم برادریت ثابت بشه. یادت باشه این تو بودی که سر همه رو بردیدی و با همه قهر کردی! پس این تویی که باید #آشتیکنی! چون تا وقتی هار بودی همیشه ثابت کردی که نه من و نه تو... الان هم داری یا با دوز و کلک خدعه می‌کنی، و یا به عشق دلالی تحریم و جنگ، پوستین شرافت و انسانیت رو دو دَرِه می‌کنی، تا مفت مفت از جنازه‌ی مردم سنگر بسازی و برای تداوم تجاوز و چاپیدن و دریدن‌های تاریخی بعدی، سالم بمونی... ننه من غریبم و قالتاق‌بازی هم حدی داره، بالام جان! چرا لقمه رو دور سرت می‌چرخونی؟ خانه‌ی مشترک و مملکتو پس بده، همه چی درست میشه. هرچند شغل شریفت رو که راهزنی و زورگیری و سلاخی و پوست کندن و سرکیسه کردنه، از دست بدی. به همین سادگی.
درِ دیزی بازه... حیایِ گربه کجاست؟ داداشی امیرو!
بچه گیر آوردی ملت صغیر رو به نیت #تفخیذ شرعی به حکمِ ولی؟!
#خیام_ابراهیمی
21
برزخ فروردین 1398 انیرانی
#اصلاح_جلب #اصولگرا
#کلید 
قفل خونه رو ... بده به دست صاحبش
#دزدی_قانونی_بسه ...
خونه رو پس بده به ما.
#amire_tanha
#trump
#iran
#ترامپ


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...