Thursday, April 4, 2019

زندگیتو بکن، غضنفر بیدار است


زندگیتو بکن؛ غضنفر بیدار است!
خانه و خاکِ‌مشترک در دستِ چندصد نفر در حال تکه تکه شدن است، اما شریکانِ‌آواره در #اپوزیسیونبر سر رنگِ مبلمانی دعوا می‌کنند که چپ‌وراست #پوزیسیون بر سر سیراب شیردان و دل و روده‌اش در پای بشار و حزب‌الله از هر خودی و غیرخودی جان می‌درند! ایرانی بودن هیچ شرطی جز حفظ تمامیت ارضی ندارد و برای بازپسگیری آن نیازمند اتحاد تمام شریکان است! پس معیار اتحاد در موقعیت پیشاآزادی، تنها حق‌تابعیت برای آزادی‌است؛ نه سرقفلیِ اندیشه و اعتبارِ ویژه‌خواری که مخصوص دوران پساآزادی است!
یکی چو انداخته: شهید #سعید_امامی را در کانادا و در جوار #خاوری زیارت کرده و خاوری را در استرالیا، همدل با سلیمانی و رضایی و قالیبافی دیده که اسحاقش قرار بوده تلویزیون #آمد_نیوز را راه بیندازد و #زیدآبادی اصلاح‌ناپذیر هم هول شده به #ابراهیم_رئیسی تبریکیده: "ای دادگستر بی شیله پیله و ای شرف اهل قلم، این ریاستِ قانونی بر تو و بر ما و بر مولایمان مبارک باد!"
گویی بوی کباب و شراب از پروژه‌ی احزاب جدید‌التأسیس و فلّه‌ای اصلاح‌جلب برای حذف انتصخاباتِ تنش‌آفرین ریاستِ دولتِ حکومت، به نفع تغییر ساختارِ #ریاست_پارلمانی_ولایی رسیده به مشامشان! هر چند سگ زرد برادر شغال است و راه نه این است و نه آن و بدون تغییر قانون‌‌ مؤمنان به‌نفعِ حضور تمام شهروندان تا استرداد اراده مردمی و استقرار #قانون_اساسی_میهنی از شوراهای محلی و بومی تا ملی، راه نجاتی نیست!
لابد #زید_آل_ولا هم نظر به زلالی رفتار انتصخاباتی و همنشینی رئیسی با #امیر_تتلو داشته و هم به نقشش در ماجرای #عباس_معروفی و رفع توقیف مجله‌ی #گردون که با وساطت باجِ هویج به قلمستان، اوضاع را برای پخ‌پخِ نویسندگان ادبستان در اتوبوسِ ارمنستان، عادی‌سازی کرده بود غافل از چماق 58 تا تیغِ داس 67 تا ایرانستان!
امثالِ #زید بهتر که آسوده به زندگی و حال‌وحول خودشان ذیلِ بیرق امنِ رئیسی و اربابش ادامه دهند، تا غضنفر شکرش را بخورد و نوبت به خرس‌وسط‌بازی با اراده‌ی مردم توسط احزاب فله‌ای نو در نظام‌ولایی و در همایشِ نمایشی دیگر در انتصخبات بیعت سر رسد! آن هم برای خفت‌کردن ملت قانونا عقیم، در راه سیاست‌های کلانِ اقتصادی‌و‌ سیاسی‌و فرهنگی‌و نظامی، بموجب بند1 اصل 110 که روی دو ریل ثابتِ چپ‌وراست برای صدور قطار انقلاب به #دیار_قدس که در اختیار یکی است؛ نه هیچ منتصب و منتخبی که نقشی جز پیمانکار و دلال در سرنوشتِ این سلاخ‌خانه ندارد!
البته زید به‌روی مبارک نمی‌آورد که غضنفر چه عسلی از لب شکری سلطان مکارمِ شکر خورده! انشاء‌الله رفقای اصلاح‌جلبِ غضنفر، بزودی ترتیب آنهایی را خواهند داد که مدام غر می‌زنند اما راهکاری برای نجات نشان نمی‌دهند و مدام سور و ساتِ اهلِ زندگیِ لاکچری و ولایی را به‌هم می‌ریزند!
اما ماجرای غضنفری که ریشه در ریشِ امثال رئیسی دارد و بی‌کار ننشسته:
#غضنفرآبادی
، رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران: "اگر ما انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی‌عراقی، فاطمیون‌افغانی، زینبیون‌پاکستانی و حوثی‌های‌یمنی خواهندآمد و انقلاب را یاری خواهند کرد!"
زنگ تفریح:
خوابِ طرحِ دعوایِ مدعی‌العموم ملت عقیم، علیه مدعی‌الخصوص امت دائم‌التحریک و اربابِ غضنفرِ وطن‌فروشی که تنها مرغ همسایه را غاز می‌داند، خوش باد!
آیا کمک از نیروهای خارجی برای غصب قدرت داخلی، مصداق وطن‌فروشی نیست؟
#کوروش_آسوده_نخواب !
زیرا که ویژه‌خواران و مرده‌خواران اهلِ حالند و نشئه‌ از خونخواریِ گورخوابان در رؤیای صادقه‌ی 30000 آپارتمان از شام تا لبنان!
#زندگیتو_بکن !
اما حواست بین شعارِ اشخاص گم نشود! شعورِ راه مهم است! و آن نیست مگر #اتحادبرای بازپسگیری حق مشترک در آب و خاک مشترک.
خیام ابراهیمی
15
اسفند 1397


No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...