Wednesday, April 17, 2019

تا کی؟ #تکرار


تا کی؟ #تکرار اخبار زنجیره‌ای فساد بنیادی توسط رسانه‌ها.
آیا خسته نشدید از این دور باطل؟
مردکِ تدارکاتچی! ای شریک خونخوار و مرده‌خوار از رگ محذوفین قانونا عقیم.
اگر براستی هواخواه مردمی، از قانون سلطه و ضدمردمی توبه کن و صراحتا برای تغییر قانون‌اساسی به‌نفع حضور تمام مردم، فریادی بکش و #فراخوانی بده برای حضور اکثریت گردِ اقلیت در نمازجمعه، تا مشروعیت ایشان از سکه بیفتد و تغییر مسالمت‌آمیز قانون به اعتبار عدم بیعتِ اکثریت، اثبات و الزامی شود! لعنت بر کلاهبردارانِ ریاکار و خائن به مردم، که از آنان که شمشیر از رو بسته‌اند خطرناک‌تری و برای سواری‌گرفتن از امت خود، به نفع سلطه‌ی صنفِ رمّالان، اکنون لال مرده‌ای و کاری جز خالی کردن دل مردم نداری، اِلّا برای #تکرار بیعت با قانون زورگیران‌عقیده و کاسبان خون مردم در رگ خاندان خود و در قطار انقلابی صدور جنگ و تحریم تا دیار قدس.
تا کی؟!!
آیا بس نیست، این همه لقلقه‌ی تکراریِ اخبارِ نظامی که باید مستخدمِ شریکان خاک مشترک باشد، نه ارباب و خدایِ متوهم و تمامیتخواهِ ایشان؟! شرم نمی‌کنی از رضایت به این حرامخواری روی جنازه‌ی مردمی که در دامن ولایت شمایان زامبی شده‌اند؟
#گام_دوم 
یعنی تغییر فله‌ای بازیگران و تیرخلاص‌زن‌های #گام_اول با بازیگرانِ جدید، با پیش درآمدِ افشاگری رسانه‌های صادراتی خودی در پوستین مخالفین نظام! با این تاکتیک عوامفریبانه یکی یکی مهره‌های قدیمی را از دور خارج می‌کنند و نیروهای تازه‌نفس را وارد گود می‌کنند؛ اما هنوز آنکه سرنوشت می‌نویسد قانونا یکی است، نه گزمه‌های جدید. این یعنی رنگ کردن خر در روز روشن به شکل عیان. وای به حال دلخوشان و ساده‌دلان.
تا کی ناله و شیون و نوحه‌خوانی از جنایتِ نظام، توسط روزی‌نامه‌ها و تریبون‌های کاسبِ مجازی و ماهواره‌ای؟ که اگر جنایتی نباشد، بیکارند!
رسانه‌های کاسب با دلالیِ پیمانکارانِ خونخواری و تکرارکنندگان اخبار سرگرم‌کننده‌شان، آب به آسیاب قاتل شهروندان ایرانی می‌ریزند و برای منابع مالی‌شان وقت می‌خرند تا حواس مردم را از اصل ماجرا پرت کنند و کثافت وجودی خود را کش دهند.
آقا خسته نشدید از تکرار و تشریح اخبار گندهای زنجیره‌ای نظام؟
معلوم است که این نظام تا 1400 سال دیگر در چاه ویل خود گند پس‌انداز کرده تا هی رو کند و هی شما آن را تکرار کنید و آه بکشید! یعنی تا 1400 سال دیگر می‌خواهید اخبار هر گندی را از هزار سو و با هزار روایت، بو بکشید و تشریح کنید؟
این نهایت حماقت است که کسی فکر کند اینها سر و ته یک کرباس نیستند و جملگی ملت غیرخودی را صغیر و خس و خاشاک نمی‌دانند و نهایتا ملت را آلت ولایت بر امت خودشان نمی‌خواهند.
سردمدارشان همین #خاتمی شیاد که بی‌شرمانه از قول مردم گفت: مردم ما دموکراسی نمی‌خواهند؛ بلکه مردمسالاری دینی می‌خواهند (یعنی مردم ما یک سالار دینی می‌خواهند که او بتواند از آنها تا دیار قدس سواری بگیرد)
از این رذیلانه‌تر سخنی از کسی نشنیدم که با دروغ‌های زنجیره‌ای تنها یک تدارکاتچی بود و نقش دون‌کیشوت را بازی می‌کرد و با دزدی اعتماد ساده‌دلان برای خود کاریزمای ننگینی خرید و حالا همان را#گروگان گرفته و لال مرده.
بینوا آنانکه هنوز چشمشان از دیدن #سید_خندان کلابیسه می‌رود.
آقا جان! قانون اساسی، کل کفار (یعنی غیرمؤمنین به بردگی و زورگیری عقیدتی) را از شراکت در مکانیسم تصمیم‌سازی و نوشتن سرنوشت عمومی حذف کرده و بنابراین بر اساس باور خودشان، نماز تمام معتقدین به قانون اساسی در ملک غصبی باطل است؛ آنوقت عده‌ای تیرخلاص‌زن دیروزی در لباس نو به‌عنوان مقلدین کور معمار تفخیذ، بر سجاده‌ی دزدی و زمین غصبی، ظای ظالین و سوت صلوات را بلندتر کش می‌دهند!
از طرح تکراری جنگ زرگری بین دزدان قانونی چه سود؟ جز هیاهو و چاه‌نمایی و انحراف مردم بینوا برای حفت شدن در آدرس نادرست.
تا کی باید به‌عنوان یار تمرینی و شریک قانون دزدان و رفیقان قافله، آب به آسیاب قانون اساسی غاصب و قانونمداران دزد اراده مردم ریخت؟
باز هم گلی به جمال هموطنان دلشاد و مرفهی که در این مصیبت قانونی، عین مسلسل به قلب مردم غزل عاشقانه بانضمام تصویر مه‌رویان هندی شلیک می‌کنند.
چرا درد و بلا را از هزار سو هی #تکرار می‌کنید؟... تا کی؟
آیا سادومازوخیسم دارید؟ و یا خود کاسب و ویژه‌خوارِ بحرانید؟
#خیام_ابراهیمی
19
فروردین 1398 انیرانی


RADIOFARDA.COM
محمد خاتمی، رئیس جمهور اسبق ایران، ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل شرایط کشور، مطالب مطرح شده درباره «فروپاشی» نظام جمهوری اسلامی را «القائات» و «جنگ روانی» خواند و گف....

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...