Thursday, April 4, 2019

پشت پرده داد و ستد و گروگانگیری بین امریکا و ایران

پشتِ‌پرده‌ "داد و ستد" گروگانگیرانه بین #امریکا و #ایران
ملتی گروگانِ قانونِ اساسی ارباب بومی و ارباب بومی گروگانِ اربابانِ جهانی و ملتی گروگان اربابان جهانی...این است حکایت استعمار نوینی که دیگر به روش سنتی و با کشتی‌های توپدار، مستعمره‌ها را تصرف نمی‌کند!
دعوت نظام از نماینده امریکا پیش از فتح سفارت در سال 58 در تهران برای اتمام حجت بود! و اینک شاهد دعوتِ #پمپئو از #مسیح_علی‌نژاد در کاخ سفید امریکا هستیم.
بی ربط یا با ربط، دیدار دیروز "مسیح علی‌نژاد" با "پمپئو" مرا به‌یاد دیدار نماینده امریکا با مسئولین ایران در آبان 58 در تهران، درست 9 روز پیش از گروگانگیری می‌اندازد!
وقتی در4 آبان سال 58، با تهمیداتی از پیش اندیشیده در اتاق فکر (روسی-ساواکی)، 9 روز پیش از بالارفتن قهرمانانه از دیوار سفارت امریکا (به روش‌های راهزنان عصر حجری و غیردیپلماتیک)، توسط دانشجویان عصرحجری متخصص در پرش از ارتفاع موانع عقلانی و پیروخط امامی، و در نماز جمعه تهران، "هنری پرکت (مسئول امور ایران در وزارت امور خارجه امریکا) به دعوت آیت الله منتظری پشت سر حضرت امید امت و امام، با حرکاتی آکروباتیک نماز می‌خواند و در انتها به ریش همه می‌خندد!
دور از جانِ مسیح علی‌نژاد، بعید میدانم روزگاری او به ریش ملت آگاه و همیشه در غفلت ایران بخندد!
اما سزاست که به رکوع کامل و سجود شکسته بسته‌ و در حسن ختام لبخند تمسخرآمیز اعضاء این تیم امریکایی، که پشت سرِ "نشانه‌ی خدا منتظری" نماز جماعت اقامه کردند و 9 روز بعد به گروگان گرفته شدند، خوب دقت کنیم.
پس از 40 سال گروگانگیری ملت ایران در دام تحریم، توسط اربابان جهانی و تیم انگلیسی امریکایی روسی یهودی، با دان‌پاشی و تمهیدات لابی‌ها و در افتادن اربابان بومی در دامچاله‌ها؛ دیگر خوب باید معنای سخنان سردار اقتصاد مقاومتی و اقتصاد گروگانگیری، یعنی محسن رضایی را دریابیم که گفت: در دامِ تحریم‌های 40 ساله‌ی زنجیره‌ای، ما به نفت نیاز نداریم! درآمد گروگانگیری و گروگانفروشی از نفت برای ما بیشتر است! چون حضور گروگانگیری چون ما را تضمین می‌کند! و قانون اساسی به‌عنوان تئوری سلطه‌ی یک قدرت مطلقه بر ملتی میلیونی، با حصر اراده ملی و عقیم کردن نظارت ملی بر سرنوشت خویش، در نقشِ همان نارنجکی است که 40 سال پیش، ارباب جهانی در نارنجِ خوشرنگ‌وبو و پوکِ استقلال و آزادی ملت ایران در غیاب نظارت ملی و غفلت اراده ملی، کارگذاری کرد و ملتی را در دامن و در گروگان یک ارباب بومی، به گروگان گرفت!
خیام ابراهیمی
16
بهمن 1397
چهارمین روز از دهه‌ی گروگانگیری ملت ایران
پ.ن:
1) لینک ماجرا (به حرکات نیم‌خیز خاخام یهودی و نمایندگان امریکا هنگام رکوع و سجود خیره شوید):
http://www.bbc.com/…/ir…/2014/11/141103_u01-montazeri-precht
2) شرح ماجرای اقامه نماز نمایندگان امریکا در نماز جمعه ی تهران، در پیام پیوست.
3) نظر دوستان را به ویدئوی #کنفرانس_تهران در بخش پیام‌ها جلب می‌کنم!

No comments:

Post a Comment

کاروان میلیونی دفاعی صلح در اوکراین

# کاروان_میلیونی_دفاعی_صلح   در  # اوکراین تقریبا مطمئنم که مردم # اوکراین قربانیِ کاسبی و تبانی شرق و غرب در سناریوهای نظم نوین جهانی تو...